tirsdag 25. mars 2008

Award!!!


Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose.Awarded parties must post the award banner on their site.The banner must remain linked to the above linked site


Juhuu! jeg har fått en award! fra alex (mitt hus ditt hus)... Tusen takk alex!! :) ikke dårlig å ha fått en award etter tre uker i blogglandia! ;) men det medfører jo selvfølgelig at det blir vanskeligere for meg å gi den videre til fem andre bloggere!





Først vil jeg hvertfall gi den videre til min kjære svigersøster, stine! :) glad i deg!
også fordi jeg ikke kjenner så mange her i blogglandia, velger jeg å gi den videre til noen andre bloggere jeg syns har kjempekoselige blogger!:) de jeg vil gi den til er... blått er flott, hespe, kathrine og drømmen om en eplehage.

6 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer med award!
Så flotte inspirasjonark du har laget deg, det var kjempesmart!
Ha en fin dag..

Hespe sa...

Duuuu så koselig - nå ble jeg VELDIG GLA' - tusen, tusen takk for den... :O)

.. og jeg som ikke trodde dagen kunne bli bedre!!!

Fin dag videre til deg!

Klemmer :O)

Oslojente i Bergen sa...

Selvfølgelig kan du legge meg til, jeg gjør det samme med deg! Ok?

Håper du har hatt en fin påske du også, må ta en nærmere titt på bloggen din senere. Veldig kjekt at ikke alle der ut i blogg-land har hus. Jeg har leilighet og da er det nødvendigvis noen plassbegrensninger:)

tulipanerogkrystaller sa...

Hei Takk for kommentar. Så koselig at du likte bloggen min:-)Vi "ses". Ha en fin onsdagskveld. Hilsen Marit.

Drømmen om en eplehage sa...

Tusen takk for awarden, Victoria. Jeg ble skikkelig, skikkelig glad!

U made my dag :)

Klem fra meg.

Blått er flott sa...

Heeeei :)
Tusen takk for award, nå ble jeg glad!!
Min første award, det satt jeg veldig pris på :)

Tusen takk, og ha en strålende dag!!

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.