tirsdag 18. mars 2008

bruktfunn..

I dag hentet jeg alle de tingene jeg kjøpe på bruktmarkedet i går. da var jeg så glad for å se hvor mye jeg faktisk fikk... i dag har jeg pusset og malt en tallerkenhylle jeg fant.. så nå er det ganske lite futt igjen i meg.. jeg orker ikke så mye seh.. ;) men veldig fornøyd er jeg da! :) jeg fikk litt hjelp fra søskenbarnet mitt også, da han kom en tur til meg i dag.. lars martin og en kamerat har vært og fisket i det fine været i dag, så da har jeg fått gjort en hel del hjemme.. som å rydde og litt sånt :) han som var på besøk hos meg har åpnet øynene sine for et helt nytt kosthold! så nå har jeg fått låne en DVD av han med et erneringsforedrag ved kjemiingeniør og homeopat, Unni Pedersen.. dette skal bli spennende å prøve! kanskje jeg kommer til å føle meg bedre! :)

..men tilbake til de fine tingene jeg fikk med meg hjem i dag!

her ser dere den vakre tallerkenhyllen jeg fant.. som jeg har pussa, malt, og pussa igjen for en slitt look.. jeg ble kjempefornøyd med resultetet!

de to søte her fant jeg i en 10 kroners kurv:)

de to delene her fikk jeg for 60 kr... de var midt i blinken for mine planer for soverommet, så de måtte jeg bare ha!

denne lille søte hyllen fant jeg helt bortgjemt under et bord blandt mye rart.. denne fikk jeg med meg for 10 kr..

disse gamle krydderboksene passet kjempefint i tallerkenhylla, og fargen passet også veldig fint inn!

denne stolen tenkte jeg at jeg skulle bruke som et avlastningsbord.. planen var å male den i samme farge som tallerkenhylla men den var litt fin sånn som den var og.. hva syns dere??

Se!! den ble med hjem i dag! det vakre fatet jeg skrev om i går! jeg elsker det!

jeg kjøpte med meg to norgesglass også... den vekta i midten fant jeg på låven til min morfar, som har å gå på auksjoner som som hobby! så har jeg lyst på noen "nye" gamle ting, kan jeg gå på låven hans!;)

også den her henge-hylle-greia med hønsenetting-lignende materiale var kjempefin, så den ble med hjem den og! :)


jeg avslutter dette innlegget med den fine nye hylla mi, ferdig hengt opp på kjøkkenet!

God kveld alle sammen!

9 kommentarer:

Alex sa...

Så MYE fint du har fått tak i. Hvor mye betalte du for kryddersettet.

Du er veldig flink med interiør og jeg håper det hjelper deg med å komme i form. Vet ikke hva du er sykmeldt for men bra du er i form til å male så har vi noe fint å se på !!!

Nunne sa...

Hei kjære Victoria...
Tusen takk for besøket hos meg!
Jeg syns dette var så artig, både at dine foreldre var på konserten, at du har funnet bloggen min og at du har skrevet at Jesus er en av dine interesser! Herlig... Ikke ofte man treffer sånne...
Sååå mye fint du har funnet! Jeg er ikke flink med interiør, men liker godt å se hva andre viser fram. Har du vært innom Dans på roser? Ho heter Katrin og er også veldig flink.
Hils Lars Martin fra meg og si at han har ei kreativ kone!
Ønsker alt godt for påskeuken hos dere. Klem fra Nunne...

Landliv sa...

Jammen kan man finne mange skatter, om man bare har øynene åpne!

Jeg vil gjerne få ønske deg en riktig fin påskehøytid! :-)

Nunne sa...

Pssssttttt...ikke mal stolen, du!

liven sa...

Hei!! Først må jeg bare si at du har en kjempefin blogg:)
Så utrolig mye du hadde funnet på bruktmarkedet da.......og så billig!!
Ha en fin påske!!

Evami sa...

Så mye fint du har funnet:) Fant deg inne hos Alex...

Det fatet ditt var bare unikt:)

Riktig god påske til deg og din kjære:)

Hespe sa...

Hu, hei, så mye flott du har funnet på bruktmarked.... Helt utrolig!! Forstår jeg må bli flinkere til å oppsøke slike steder!

Nå logger jeg snart ut, og tar skiene fatt til seters for å leve primitivt... Gleder meg!!

Ha en herlig påske :O)

Alex sa...

sånn har jeg det for tiden....men jeg er utbrennt....

Derfor blogger jeg ikke så mye...har rett og slett ikke krefter til det ;)

Du....den tallerkenhylla di henger feil vei tror jeg ...hi hi men du vil kanskje ha den slik :)

Bo med barn sa...

Hei og takk for koselig hilsen:)

Du har en kjempekoselig blogg, og en veldig koselig leilighet/hus. Har kikket gjennom hele:)

Idag har jeg malt og malt, og det ser jeg du har gjort også. Kjempeflotte ting du har kjøpt deg.

Klem Lena :)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.