søndag 16. mars 2008

God påske!!






kvelden etter den skogsturen jeg tok fikk jeg allergi og det ga seg ikke før i går kveld.. det er så kjedelig.. det har vel begynt å komme pollen i lufta vel.. noe jeg ikke tåler :-( derfor har jeg ikke lagt inn noe mer på bloggen siden da. Jeg har bestemt meg for at jeg skal gjøre mitt beste på å legge inn noe nytt her nesten hver dag.. for jeg syns selv at det er så kjedelig å komme inn på en blogg som har sett helt lik ut lenge. om folk har andre ting å gjøre, så forstår jeg det selvfølgelig! men jeg skal hvertfall prøve.. jeg kan hvertfall ikke si at jeg ikke har tid, siden jeg går for det meste hjemme for dagen.




Nå kommer påsken rullende inn døra, og da er det tid for familie, mat og kos i sola (hvis man har pent vær).. her er det hvertfall strålende vær ute, og jeg lengter bare ut i solveggen med teppe rundt bena, og spise kvikk lunsj og drikke kakao.. da er det påske da!


4 kommentarer:

Trønderpia sa...

Hei!
Jeg var så heldig å snuble over bloggen din i dag.
Så mye fint du har blogget, masse fine bilder. Ser at du er flink til å lage det koselig rundt deg ja.
Jeg linker deg jeg, hvis du ikke har noe i mot det? Vil gjerne titte innom igjen.
Ha en riktig GOD PÅSKE!

Hespe sa...

Hei, og takk for hyggelig besøk på bloggen min :o)

Ja, da har jeg begynt påskeferien min hjemme i Nordfjord. Her har vi typisk vestlandsvær - I går var det trålende sol fra skyfri himmel, og i dag snøer det tett....!! Litt kjedelig at det er så ustabilt, men koooose meg gjør jeg lell..

Ønsker deg en herlig påske!!

PS - Kjempekos blogg du har, så her stikker jeg gjerne innom igjen snart!!

Ingrid sa...

Hei! Så koselig blogg du har! :o)
Ønsker deg ei god påske!

Alex sa...

Takk ;)

Du har virkelig en kjempekos blogg Victoria :

God påske til deg og dine !!

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.