fredag 28. mars 2008

hjeeelp!!!

jeg trenger desperat hjelp! vi skal sette opp en benkeplate på badet, men jeg veit ikke hvem! jeg har bare tre valg, men i utgangspunktet syns jeg ikke noen av de var fine! jeg har sagt til LM at jeg vil ha en lys plate.. og siden han har kontakter skulle vi få restplater gratis.. så selvfølgelig gjør vi det.. men de hadde bare tre muligheter! LM kom hjem med en prøve på den ene plata i dag, den eneste som var lys.. denne...


det skal være hvit granitt da.. men personelig syns jeg det lignet litt på en gammel arbeidsbenk, som hadde levd et hardt liv.. men det er visst sånn hvit granitt ser ut..





det andre alternativet er denne, som vi har på kjøkkenet...

og det tredje alternativet er den samme som det andre, men en blankere versjon.. akkurat som det skulle vært en glassplate over...

hva skal jeg velge??? noen idèer??

Ingen kommentarer:

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.