lørdag 29. mars 2008

jentekveld og benkeplate..

nå kom jeg nettop hjem fra en sååå koselig jentekveld!! en cellegruppe for jenter under 30.. vi satt å pratet om alt mulig mellom himmel og jord, og spiste god mat og koste oss veldig!

i morgen skal LM sette opp den benkeplata på badet.. men ingen har hjulpet meg med hvem jeg skal velge.. hint hint! hvis ikke jeg har funnet ut innen i morgen, kommer han kanskje til å sette opp en annen plate som jeg isåfall bare kan male! kanskje like så greit! 

jeg har flere planer for både badet og for soverommet.. de to rommene har stått helt blanke siden juli i fjord, da vi flyttet inn.. så nå er det virkelig på tide å gjøre noe med det... pengene strekker ikke til denne mnd.. men kanskje neste mnd.. hihi..

fordi jeg bruker LM sin pc så får jeg ikke lagt inn noen bilder og jeg får ikke laget noen smilefjes, som jeg er så glad i... på grunn av det dumme tastaturet, som liksom skal være så supermoderne.. jeg skjønner hvertfall ikke dritten av det... men sånn er hvertfall det!

ønsker dere en god helg!

7 kommentarer:

Dinah sa...

Hei!
så koselig blogg du har! ramlet inn her via, via :)
Blir spennendes følge med på bloggen din!
Ha en fin helg!

Drømmen om en eplehage sa...

Jentekvelder er bestandig koselig!

Det benkeplatedilemmaet ditt... Nå vet ikke jeg hvordan resten av badet ser ut, men om det skal ha en lys og romantisk stil ville jeg valgt den lyse du har lagt ut bilde av eller en heltre pate som du oljer godt.

Håper du får en fin, fin uke:)

Klemmer fra Eplemor

Hespe sa...

Heisann...
Ikke enkelt det der... Synest det tredje valget ditt virket spennende, så tror kanskje jeg ville forsøkt med det..

Godt å høre at du har kosa deg i helgen!

Fin uke videre til deg!

Klemmer :O)

Lilla Blanka sa...

Hej Victoria!
Tack snälla goa för ditt besök och kommentar hos mig!
Vilken mysig blogg du har!
Kram
Mia

Laila sa...

Hmm, ikke lett det benkeplatevalget. Men jeg synes den første så litt spennende ut, jeg. Som du sa så den litt brukt og slitt ut, og det synes jeg er fint.

drömmen om vitt sa...

Hej hopp!
Vad roligt att du kikade in hos mig, fin blogg du har.
Lotta:)

Nunne sa...

Kan du skjønne at de mannfolka alltid skal ha sånne nymoderne ting, som vi jenter ikke alltid forstår... VI som har så stor hjerne! :) Haha, la LM ha PCen sin i fred, jeg savner smilefjesene dine! Klem og god natt!

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.