fredag 21. mars 2008

ny cd spiller..










nå har LM endelig fått noe han har ønsket seg lenge! en av hobbyene hans er hi-fi.. så vi har byttet ut den gamle cd spilleren til en bedre.. og finere! :) (men selvfølgelig også dyrere) med ganitt plate :) den gamle byttet vi ut og fikk litt avslag på den nye.. så nå skal vi selge høytalerne og suben, og kjøpe nye av de og! da blir LM fornøyd tenker jeg;) forsterkeren for bli der den er!






så neste ting på handlelisten blir sofa!:) og utemøbler, siden vi får veranda snart!:)


vi tenkte vi skulle kjøpe en hvit ektorp fra ikea, 2+3 seter tenker jeg! noen som har erfaring med den? hvordan er kvalitet og komfort? siden den er latterlig billig, og veldig fin, og selvfølgelig at det er vaskbart trekk, så tenkte vi at den var midt i blinken!


1 kommentar:

Blått er flott sa...

Hei,

Tusen takk for koselig kommentar på siden min, det blir jeg glad for :)

Du har en veldig koselig blogg du også, og så utrolig mye fint du fant på bruktmarkedet!!

Ser forresten at du bor i et bedehus, det har jeg gjort en gang i tiden også. Var veldig moro å se bilder fra hjemmet ditt!

Ha en strålende påske :)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.