mandag 17. mars 2008

Tur i byen!

I dag var jeg en liten tur i byen! det blir alltid noe med meg hjem da.. så når vi har dårlig råd må jeg holde meg unna byen.. hihi.. jeg var innom bruktbutikken også.. jeg kjøpte meg noen ting som jeg skal hente i morgen.. så da skal jeg vise dere hva jeg fikk tak i. Det var så utrolig mye fint der.. blant annet et sevise som vistnok skulle være et veldig populært samleobjekt, men det var litt for dyrt akkurat nå.. men hvis det er der en dag jeg har med meg mer penger skal det få bli med meg hjem :) også fant jeg et helt utrolig fint og gammelt lite fat som jeg også hadde lyst på.. jeg får se om det kanskje ikke blir med hjem i morgen det og.. :) jeg hadde heldigvis med meg kameraet og tok bilder av det så dere fikk se :)
dette serviset var det jeg snakket om! er det ikke helt utrolig nydelig? ønsker meg det skikkelig!
og dette er det lille fatet jeg snakket om! helt utrolig fint, ikkesant?
det her er noe av det jeg fikk med meg i dag, det hvite serveringsfatet, lyslykten og de tre store eggene.. :) det hvite sjalet har jeg arvet fra min oldemor..



alle eggene så ut som det bakerste, men jeg syns det ble litt rart å ha de båndene på den fargen.. så jeg malte to av de så de ble hvite, og syntes det ble mye finere!


også kjøpte jeg disse eggene som er litt mindre enn de over.. de passet kjempefint i bjørkekvistene mine!

Ønsker dere alle en fin uke!

1 kommentar:

Pia..... sa...

Hej du....för en koooserlig blogg du hade då:)....visst länka på du ..det är gratis....sägs det...åh jisses 1 årig bröllopsdag och 19 år..inte dåligt:)..fint bröllopskort av paret....fina saker har du och gjort ser jag...kul och du har verkligen framtiden för dej...inreda som är så kul...PIA

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.