onsdag 19. mars 2008

Vår kjære leilighet!


nå sitter jeg her i sofaen min og koser meg med påskegodt, mens lars martin sitter på hemsen og spiller pc med en kamerat! de må passe på å være mye sammen nå som han er hjemme, siden han bor i tronhjem når han studerer til å bli byggingeniør!
dagen i dag har vært veldig rolig for meg! bare slappet av i hele dag... deilig!

i dag tenkte jeg at jeg skulle fortelle litt og vise noen bilder av leiligheten vi bor i...


vi har hems!! og det betyr at vi har 4,5 meter fra tak til gulv! det er helt fantastisk! så deilig å ikke føle at taket detter i hue på deg.. våres leilighet er faktisk et gammelt bedehus! :) og vi bor i selve bedesalen! lars martin jobber for han som eier huset, og LM er snekker.. så det betyr at vi kan gjøre nesten hva vi vil med leiligheten! :) det er LM og faren hans (som også er snekker) som har gjort det om til en leilighet.. de har bygget hems, med soverom og inngang under der.. og ellers er det en åpen løsning i stue og kjøkken, også har de selvfølgelig bygget et bad og da!;)



jeg er kjempefornøyd med vinduene! at de er så høyt oppe som de er, så får vi mye lys inn samtidig som vi får privatliv! ikke nok med det, med det gjør jo at det er mye enklere å møblere, uten å sette møbler forran vinduer.. og den fine stukkaturen over vinduet, de ble jeg helt forelsket i med en gang jeg så! veit ikke om dere ser det så tydelig på dette bildet men..jeg måtte legge til det bildet her også.. for jeg glemte å vise dere denne her i går, da jeg viste dere hva jeg fant på bruktbutikken... denne ga jeg bare 40 kr for.. er den ikke fin da?


nå er det ikke lenge til jeg tar kvelden... så nattinatt!

3 kommentarer:

Nunne sa...

Du og du! Victoria, du har det så koselig, at jeg ble helt betatt! Så pent og stilig og artig! Og at det er et bedehus dåkk bor i, gjør jo saken enda bedre!Velsignet heim!
Kan tenke meg det er koselig for LM å ha kameraten på besøk. Påska og jula er sånne tider da gamle venner treffes og kan opprettholde kontakt. Fint det!
Du er vel lagt deg,og jeg ønsker deg en god natt! Sov søtt. og takk for flott kommentar hos meg. Ble veldig glad! Klem fra Nunne...

Bo med barn sa...

Oi...for en flott leilighet! Og for en spennende arkitektur. Deilig med masse takhøyde og masse lys.

Kjempefine bilder:) Takk for at vi fikk kikke inn til dere.

Lena

Sarah sa...

Hvor bor i bare flot. Jeg er virkelig imponeret. Det er godt at have familie (og mand) der kan hjælpe til med at istandsætte lejligheden.

Tak for besøget på min blog!

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.