onsdag 9. april 2008

Best og pest!

jeg har fått en utfordring! da skal jeg vise dere hva som er best og hva som er pest hos meg!:) jeg har lyst til å starte med mine bester;)


Best...

nr.1 er selvfølgelig takhøyden i leiligheten! som utgjør 4,5 meter fra tak til gulv!:)



nr. 2 er stukkaturen som er over vinduene våre! de gjør hele leiligheten til noe eget og noe som andre ikke har.. de er kjempefine!!

nr. 3 er brudespeilet til mamma! det er av krystall.. mamma drev en brudesalong , der hun sydde brudekjoler for folk! hun er kjempeflink, og hun sydde min da jeg giftet meg også! det er ikke noe spesielt med speilet, men jeg syns det er fint fordi det er et helfigurspeil også minner det meg om da jeg var liten og mamma sydde kjoler langt ut på natt!

nr. 4 er en willow tree figur som jeg fikk av to av venninene mine på utdrikningslaget mitt! da alle venninene mine skulle gi meg en liten gave som minnet dem om meg, så fikk jeg denne! som betyr:

HAPPINESS- FREE to sing, laugh, dance... create!

tenk at noen tenker på meg når de hører dette!! det er jo ganske utrolig da.. så når jeg ser på den figuren blir jeg så glad!



også kommer det som ikke er så moro å vise fram...

Pest..



nr. 1 er gulvet, som ikke finnes noe fint! siden leiligheten vi bor i er et gammelt bedehus så følger jo dette gulvet med! men men..

nr. 2 er at vi har sikringsboksen rett ovenfor sofaen, den er jo ikke akkurat bra plassert da.. hehe..

nr. 3 er dette ledningsurret! jeg gleder meg til den dagen vi får noe vi kan ha alle ledninger og shit bak.. så det blir mye ryddigere! får vel mase mer på LM vel.. hehe.. som om han ikke har nok å gjøre;)

nr.4 er kjøkkenet.. jeg skulle jo ønske at jeg hadde et lyst kjøkken.. men jeg klarer jo helt fint å leve med dette da;)
sånn, nå er det gjort!:)

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Hej!

Fina bästsaker - det andra går ju att åtgärda ;-)

Jag har lagt till dig på www.bloggkoll.com så missar jag inga inlägg.

Du kan ju göra detsamma!

Kram Maud

Trønderpia sa...

Koselig med speil fra mamma`s brudesalong da. Koselig å ha ting man knytter minner til.

Herlig med høyt under taket.
Vi var på visning på et hus i går, der det var høyt under taket. Jeg gikk og glante opp, og syntes huset var topp.
Gemalen som også kastet noen blikk ned, fikk med seg at huset var i elendig forfatning.
Bra at vi utfyller hverandre, hvis ikke hadde nok jeg kjøpt huset. Og dessverre så kan man ikke sveve under taket bestandig, så jeg hadde nok fort landet på det råtne gulvet :)

Kjempekoselig å få en slik figur, ikke bare er den vakker, men den er også fyllt med gode minner.

Ha en fortsatt fin dag!

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.