onsdag 16. april 2008

bursdag og psykiater

hei hei! vi hadde det kjempekoselig på søndag! og mamma ble så glad at ho begynte å grine... så det var jo et godt tegn da!;) vi spiste og koste oss veldig:) noe vi gjorde i går også.. for da ble nemlig lillebroren min 16 år:) han og mamma har egentlig bursdag på samme dag, men mamma hadde vi jo liksom feiret! vi spiste kaker så det tøt ut av ørene på oss! og en av nevøene mine, (som også er gudbarnet mitt) på litt over et år sirkulerte rundt bordet og spiste på alt... og det gjorde han helt fra han kom, til han dro.. i fire timer! han er jammen et matvrak!;) hehe... han er jo så go da... bare se her;)

nå har jeg begynt å male trappa vår.. hvit! jeg tror den blir fin! jeg har bare kommet halvveis.. må jo ta en hel haug med støk for at det skal sitte!

I dag skal jeg til psykiater! hjæælp! jeg er ikke sjuk i hue, jeg lover... haha! men det er noe man må gjennom for å finne ut av hva det feiler kroppasjen min.. om det er psykisk eller ikke... jeg håper ikke jeg får et stempel for noe rare greier altså! det ligger nemlig til familien min å være litt koko i hue! hehe.. neida, bare tuller jeg! men jeg er nervøs som bare rakkeren!!! kl 17 skal jeg møte både psykiateren og fastlegen min sammen! jaja.. får se om jeg kommer meg ut derfra hel!

hadet sålenge!

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Lycka till det lät läskigt! :-0

Kram Maud

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.