tirsdag 1. april 2008

hei og hopp!:)

Jeg har ikke vært så aktiv på bloggingen de siste dagene, på grunn av dårlig form! formen min går opp og ned som en jojo! men nå er jeg bra igjen!:) etter noen dager uten å orke så mye, ser leiligheten ut som et rotterede;) så jeg må vel få kommet i gang med noe rydding etterhvert.. hihi.. men jeg har faktisk orket å male en hel vegg en av disse dagene!:)) den veggen har stått i rosa farge siden vi flyttet inn, fordi det er så kronglete å få malt der.. men nå har den blitt hvit!:) her får dere se før og etter bilder...
dette var før! se så høy stige jeg måtte klyve meg oppå da! med et lite snev av høydeskrekk stod jeg der og niholdt i stigen mens jeg skalv i bena! ikke nok med det... men LM syns det var så moro at jeg var redd, så når jeg stod på toppen kom han løpende mot meg og ristet i stigen! gjett om jeg ble arg!!

etterbildet ble visst litt mørkt! men veggen ble bra da.. jeg lover;) hihi.. bare glad jeg er ferdig!


Nå har jeg heldigvis funnet ut av mitt lille benkeplate dilemma!:) jeg har fått tak i en annen plate.. i eik!:) eller LM har fått tak i, jeg har bare mast på han;) men tusen takk for rådene jeg fikk!:) jeg fant nemlig ut at hvis jeg skulle gjøre om sånn, burde det være noe jeg liker! for personlig likte jeg ikke noen av de andre veldig godt!






den syns jeg var mye finere!:) nå gjenstår det bare å se hvor lang tid det tar før LM har satt den opp da!;) det kan nemlig ta sin tid! også er jeg så utålmodig og da!

Jeg tror kankje jeg angrer litt på at jeg la inn dette bildet.. eh.. hehe.. er ikke noe reser på å tegne, men det går jo ann å se hva det er bilde av da.. det er sånn jeg tenkte det skulle se ut! nå står bare vaskemaskinen og vasken der.. resten skal opp sammen med benkeplaten, som skal være mellom vaskemaskinen og vasken.. med hyller under plata og hyller over på veggen! også skal jeg selvfølgelig ha forheng forran!:) vi har nemlig en stor mangel på oppbevaringsplass! så dette tror jeg blir bra!:) jeg har noen lignende idèer på soverommet også.. men det kommer senere;)

Hadet så lenge!:)

3 kommentarer:

Kathys Home sa...

Hejsan Victoria! Vad kul att se ett nytt namn på besök. Så jag tittar förstås in till dig också, jag måste erkänna att min norska inte är den bästa hahaha..Men jag ser ju att du målat vägg på höjd, ja du verkar ha klarat den pärsen också :) Jag kommer igen..//kram kat

Litt om meg og mitt sa...

heihei.

Helt ny på dette jeg. Tenkte jeg skulle legge igjen noen ord, utrolig artig leilighet du bor. skikkelig koselig. Og du er tøff som har mala den veggen i stige med høydeskrekk..
Da er du den første jeg har lagt igjen noen ord til. Håper du har en flott dag :)

Hespe sa...

Hi, hi... Det ble en annen benkeplate ja..! Tror faktisk jeg er helt enig med deg i valget...

Så gøy å se hva du "pusler på med" i hjemmet!

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.