torsdag 17. april 2008

Jeg fant, jeg fant!!

hihi.. nå har jeg vært på bruktbutikken igjen!;) og funnet mye fint som jeg vil dele med dere;) disse bøttene fikk jeg i tre størrelser og to av hver.. med en fin blå blomst på.. fine?:)
flere stoffer:) for nå skal jeg lære meg å sy! jeg har fått låne symaskinen til mamma, som ho ikke bruker lenger..

jeg syns det putetrekket her var så søtt med små gule blomster på!

sandkake former... de blir fine med lys i;)

se her!:) der ligger det 7 tøyservietter og en duk.. de har et utrolig fint mønster i seg.. det var vanskelig å få med på bilde da.. og alt hører sammen! det var det jeg var mest fornøyd med av alle tingene her!:) for alt dette gav jeg bare 100 kr...

søt liten boks? den skal jeg ha på badet når det er ferdig:)

Det gikk forresten bra hos psykiateren i går!;) jeg kom ut uten noe stempel i panna;) han sa jeg var psykisk frisk, så det er jo et godt tegn da... han psykiateren var jammen spesiell! han hadde en gammel utsleten pose som han brukte til å ha alle papirene sine i! for det er vel ikke det at han ikke tjener nok til å kjøpe seg en arkivmappe eller noe sånt.. hehe..

men men.. nå skal jeg utforske både symaskinen og syboka til mamma så sees vi snart igjen!;)hjæælp! se på alle de knappene da!

Hadet:)


5 kommentarer:

Lineslilleverden sa...

Utrolig masse fint du finner på bruktbutikken, skulle gjerne tatt meg en tur innom den butikken din jeg :)
Her venter jeg på at mamma skal kjøpe seg ny symaskin så jeg kan arve hennes,kan sy litt, men har masse å lære:) Godt at alt gikk bra hos psykologen :):) Ha en videre flott dag, må gå å leke litt me lille tulla som nettopp våkna=)

Hespe sa...

Næmmen, har du vært på shopping igjen du da....

Igjen - nyyyydelige ting du har funnet! Jeg likte spesielt godt boksene med det blå motivet på.

Hi, hi - tror du har nok "ting og tang" til å starte opp butikken din jeg :o)

Fiiiin dag vider!

Klem :O)

Gårdsromantik sa...

J det är ju bra att veta att man är klar i knoppen;-) men det visste du ju redan - undrar hur det var med påsmannen...
Vilket härligt ställe du fyndar på där skulle man varit!

Klem Maud

Hespe sa...

Hei på deg!
Stikker bare innom en snartur for å ønske deg god helg!

Værutsiktene er gode for store deler av landet, så håper solen vil skinne på deg også... Kos deg masse!!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Garden Angel sa...

Heeei!
Dette var en ny blogg for meg:)
Kjempekoselig var den!
Håper du har en fin helg! Mange herlige ting du viser frem her:)
Hilsen meg(",)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.