lørdag 12. april 2008

Jeg har handlet:)

Her om dagen handlet jeg ganske mye greier! men nå viser jeg det i to omganger!;) de bildene som kommer nå er av ting jeg har kjøpt på salg rundt om!

dette er en varmepute som kan varmes i microovnen for å legges på stive nakker! jeg har ikke prøvd den enda da... men jeg tror det er skikkelig deilig!:)

jeg fikk to av disse lyseblå løperene til bare 10 kr hver!

denne hylla her fant jeg og.. fin den, ikkesant?

en stor lykt for 150 kr..

det søte hjertet her kostet bare 10 kr det og!:)

se på denne utrolig fine bjella.. eller klokka.. eller hva det nå heter.. men er den ikke fin?! den kostet ikke mer enn 35 kr på salg.. også er den i støpejern, så det er massive greier og vettø!

sånn, det var nok for i dag.. i morgen skal jeg vise dere de siste bruktfunnene mine!:)

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Många fina fynd!
Klockan var favoriten - älskar snirkligt Gjutjärn - vet du var den kommer från?

Kram Maud

LoneK sa...

Hei
Så mye fint du har funnet!
Likte hylla og klokka kjempegodt.

Lineslilleverden sa...

det var mye fint du hadde funnet for en billig penge. sånt liker vi =) Ha en videre flott helg =)

klem line

Jes/Vita villa vila sa...

Vilka härliga saker du visar!!!

Tack snälla du för dina rara ord inne hos mig :) Blir så glad så!

Härlig blogg du har! /jes

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.