onsdag 30. april 2008

male..rydde..bake.. flinke meg!:)

I dag har jeg vært så flink!:) nå må jeg skryte litt av meg selv.. hihi.. det første jeg gjorde når jeg sto opp i dag, var å male trappa... jeg ryddet verandaen og nesten hele leiligheten (for den har ikke sett ut i det siste)... bakte to brød og en kake...


banankake:)




dansk rugbrød med rosiner og valnøtter.. Mmmmm..


når lars martin kom hjem lagde jeg pannekaker... og nå kom vi nettopp hjem fra en grillkveld hos noen venner! alt dette er sikkert en helt vanlig dag for mange av dere, men for meg er dette stort, på grunn av formen min! så det er helt utrolig herlig å ha så mye energi å kunne bruke.. selv om jeg har fått beskjed av legen å bare bruke 70% av den energien jeg har så klarer jeg bare ikke å sitte stille når jeg kan gjøre noe fornuftig!;)



nå er det natt til 1.mai, og det betyr masse liv i halden by!:) så nå skal vi ta en tur å titte på folka!:) hehe.. en liten harry-tur til byen!;) med masse amerikanske biler og fulle folk! hehe.. hadet så lenge da!:)

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men så mycket du hunnit me!
Ja har man energi gäller det att passa på.

Kram Maud

LoneK sa...

Så mye du har fått gjort unna i dag.
Ha en fin 1. mai du også!

Hespe sa...

Heisann...
Nå er det blitt en stund siden sist..!

Skal si du fikk unna en del "her om dagen".. I dag har jeg avspasert fra jobben, og tenkte jeg skulle å gjort litt jeg også. Ble vel bare en brøkdel gjort! Men, men litt vasking og rydding ble det da, i tillegg til litt kortproduksjon.

Ønsker deg en flott helg - kose deg masse!!

Klemmer :o)

-Mitt lille rede- sa...

Hei igjen!
Du har jammen vært flink ja, det må jeg si. Det er så godt med disse dagene, da en har energi til å få gjordt så masse koslige ting. Det er nok ikke hverdags her i gården heller det. Så jeg nyter de dagene når de kommer, til gangs! Kjempefin veranda dere har fått, herlig med nye møbler og å pynte til sommeren.
Håpe du får flere slike goddager i tiden framover!
Veldig søt nevøen din da, så grom! :-)
Ha ei fin helg.
-Lene

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.