søndag 13. april 2008

Nye bruktfunn.. og mamma 50 år!

Nå skal jeg vise dere resten av funnene jeg har gjort denne uken!:) jeg har gått rundt på forskjellige bruktbutikker å tittet.. og funnet fine ting!;) her får dere se...en hjertevase med roser på! :)


denne var svart, men jeg malte den antikk hvit:) er den ikke fin!?:)

med speil:)

putetrekk i blåfarger!:)
de lyserosa er putetrekk og de andre er duker..:)


alle stoffene fikk jeg for 25 kr på fretex!:)



i går kveld koste vi oss med hjemmelagede muffins! men jeg tror LM tok litt av, da han hadde spist 15 av dem alene! haha...

I dag skal jeg og alle søsknene mine med respektive og barn overraske mamma! ho blir 50 år den 15. april.. så nå skal vi overraske henne med en treretters middag på en restaurant her i byen sammen med familien.. det fortjener ho! hadde pengene og orken strukket til, skulle vi ha gjort mer.. men ho hadde ikke tenkt å lage til noe store greier, fordi hun ikke hadde orket å ordne så mye med det.. så når vi gjør det for ho, så kan ho jo bare slappe av! jeg blir så glad når hele familien kan samles! jeg gleder meg!:)

5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vackra fynd - spegeln blev ju otroligt fin i vitt - verkar färgen sitta - jag har en massa svarta urnor som jag vill måla vita.

Grattis till dim Mamma hoppas hon fär en riktigt lugn men trevlig dag!

PS! Tänk att klockan kom från Sia - jag köper av dem men har missat den.

Kram Maud

Hespe sa...

Oi, oi så flotte ting du har funnet!! Du må nok se til å gjøre alvor av drømmen din vet du...!

Ha en kos feiring av din mammas 50 års dag, og grattis fra meg!

Klem:O)

Oslojente i Bergen sa...

Hei, koslig at du ser innom bloggen min...og legger igejn hilsen også!

Jerg bor i Bergen sentrum så egentlig ikke i nærheten av Åsane sånn sett, men det er jo ikke lange kjøreturen. Må innrømme at ikke jeg har sett så mye annet av Åsane enn innsiden av Åsane senter og Ikea...

-Mitt lille rede- sa...

Heia
Takk for kommentar i bloggen min! :-)
Gurimalla så masse fine pynteting du har funnet! Likte alt nedover her. Og den drømmen du skriver om, håper jeg du får realisert. Høres ut som en herlig drøm.
Håpe dere hadde en koslig bursdagsfering av din mor. Alltid godt å samle familien.
Ha en fin tirsdag! :-)

-Lene

Nunne sa...

Skjøner ikke at noen kan være så heldige, og finne så mye flott på salg. Jeg gjør aldri sånne varp...
Skulle gjerne vært din mor og blitt feira sånn! Koselig når barna tar initiativ til kos for mamma.
Ønsker deg ei fin uke!
Klem fra Nunne.
PS..syns du har et KOSELIG kjøkken, jeg, til tross for fargen!

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.