onsdag 30. april 2008

strikke strikke strikke...

I går var jeg på salg på nille.. 90% rabatt! alt var jo råbillig!:) jeg fikk med meg en del, men ikke så mye som er interresant for dere;) hehe.. jeg fikk hverfall med meg noe garn! så nå skal jeg strikke.. veit ikke hva det blir enda men.. siden jeg ikke finnes flink til det, blir det sikkert noe veldig lette greier!:)

jeg fikk noen blomster av min kjære mor i går også!:)

hvite roser og brudeslør er noe av det fineste jeg vet om!

ellers har jeg ikke så mye å snakke om! har blitt litt liten tid til blogging den siste uka, på grunn av litt forskjellig..

men frem til neste gang, så får dere kose dere med våren!;)

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Vilken otrolig Rea!
Härliga rosor har du också fått.

Ha en riktigt trevlig Vaborg!
Kram Maud

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.