onsdag 23. april 2008

Verandakos!

nå har LM vært skikkelig flink!:) nå har han bygget ferdig verandaen våres!:) den ble kjempefin... og i går kjøpte vi oss utemøbler!:) LM fikk bestemme hvilke møbler vi skulle ha.. han valgte sevfølgelig noe i aluminium, da han er veldig glad i supermoderne ting! men går det ann å bruke det ute, så er jeg fornøyd! ny veranda og utemøbler... det betyr grillings!;) i går koste vi oss noe veldig! :) da hadde vi årets første grillkveld! vi ba inn svigers og min svigerinne med kjæresten hennes! det var såå koselig det!:)

her jobber snille gode mannen min på verandaen!:)
veranda kos! hadde tenkt å ta noen bilder før de kom, men så kom svigers litt tidligere.. her skal vi kose oss!;) (svierfar var visst ikke helt heldig med det bildet der.. hehe)


her har jeg festet ståltråd på gamle syltetøyglass.. jeg skal henge de rundt på verandaen etterhvert!disse boksene med matchende servietter til kjøpte jeg på jysk, av alle steder!

nå sitter jeg her ute på verandaen med dataen.. så nå skal jeg kose meg videre med deres blogger og sola!:)

ha en fin dag!

7 kommentarer:

Marianne sa...

Så knallfin veranda, heldig er du som har en handy-mann. Lurt med syltetøyglass som lykter, takk foe tipset!

Hespe sa...

Åh, så flott uteplass du har fått deg! Blir nok mange herlige stunder som vil bli tilbragt der de nærmeste ukene.....

Fiiin dag videre til deg!
Nyt våren!!!!

klem Hildegunn :o)

Gårdsromantik sa...

Vilken händig karl du har!
Härligt ni fått det!
Jättefin ide med burkarna - så enkelt och fint - att man inte tänkt på det själv?

Kram Maud

Drømmen om en eplehage sa...

Her er det alt for lege siden jeg har vert på besøk... Skamme meg!

Så utrolig mye flott du har fått kloa i, Victoria. Likte spesielt det speile du har malt antikkhvitt. Det ble kjempefint!
Og gratulerer med platting og årets første grillkveld. Håper været kan være behjelpelig med mange slike i år :)
Jeg skulle zooome meg inn på det bilde av speilet, men så ser jeg at det ikke går. Hvordan har du fått til det? Jeg har prøvd å finne utav hvordan jeg får fjernet det selv, men ikke kul om jeg finner utav det...

kos deg videre i fineværet!
klemmer fra meg til deg!

Hespe sa...

Natten tilsier at vi er over på lørdag, og jeg stikker innom deg for å ønske deg en herlig helg!!!

klemmer fra meg :o)

Blått er flott sa...

god kveld :)
Ja, jeg synes også jeg var veldig heldig med hesten, billig og såååå stilig!!

Du er heldig som har en handy-man, for verandaen ble skikkelig fin, og tenk så koselig sene sommerkvelder med tente glass-lykter og vennemiddager på terrassen :)
Min samboer og en kamerat lagde faktisk terrasse i fjor de også, og den bruker vi mye!

Ha en fin søndag!!

LoneK sa...

Gratulerer med hveranda og nye hagemøbler!

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.