fredag 9. mai 2008

Award!!:)



heyhey!:) jeg har fått enda en award! så utrolig moro!:) denne fikk jeg av hildegunn, fra bloggen hespe!! ho er en gøy dame, som ofte kommer med gode kommentarer som gjør meg veldig glad!:) tusen takk for at du støtter meg i min drøm hildegunn!:) og tusen takk for awarden!;)


nå skal jo jeg sende denne videre til fire andre bloggere... så...


den første går til veronica, som har bloggen blått er flott! ho syr, maler og pusser opp egne loppefunn, og selger det i sin lille butikk som hun har startet!:) ho virker som en herlig jente! og hun har nesten den samme drømmen som meg selv!;)


den andre går til tine`s kreative hjørne! ho har to blogger, og på den ene selger hun herlige ting hun har laget! kort, hyller og annet:) jeg er så imponert over det hun gjør til tross for a hun har ME! linken til tine`s shop ligger på bloggen jeg har linket til! du gjør det virkelig bra!;)

den tredje går til modern country! ho har også en blog- shop der hun selger ting! ikke bare det men hun har en tendens til å trekke til seg så fine loppefunn! ho kommer med mye fine ting som vi andre bare kan drømme om å finne selv;)

den fjerde går til alex-mitthusditthus! denne jenta er full av liv!:) ho har jeg sansen for!;) ho har så mange gode ideer til inreding... ho har sin helt egen stil.. noe jeg syns er veldig kult!:) ho er glad i å gå på loppemarkeder, der ho finner så mye fint.. ting som andre ikke tenker på som fint, men så blir det ordenlig kult når det kommer hjem til ho!;)

dette var gøy!:) nå skal jeg ut å se på LM skifte de siste dekkene på bilen.. han prøvde for en stund siden, men han klarte å knekke bolten inni hjulet! det er godt gjort!!! men nå er den knekte bolten fjernet, så da er det til å prøve igjen!;) hehe..

2 kommentarer:

Hulda sa...

Gratulerer som Kreativ Blogger. :) Det er jeg som har laga awarden. :) Koselig å se bloggen din!

tinemor sa...

Tusen takk!
Dette satt jeg utrolig pris på!!!

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.