lørdag 24. mai 2008

Badet vårt!:)

nå har jeg endelig blitt ferdig med mine små forandringer på badet!:) siden vi leier, kan vi ikke bruke så mye penger på oppussing! men noen forandringer går jo ann å gjøre!:) og det ble helt utrolig fint!:) jeg er kjempefornøyd!!:) badet var som et hvitt lerret, så jeg kunne jo gjøre så mye! jeg har bare et bilde fra før jeg gjorde noe, men man kan jo få en idè om hvordan det så ut før.. men bare se forskjellen på før og etter...

Før:

Etter:

se!! jeg her sydd!:) jeg har ikke sydd noe siden jeg gikk på barneskolen, så det har jo vært en stund siden! og nå sydde jeg det forhenget som henger der! kjempestolt!;) hihi..
Jeg bruker norgesglass til vaskepulveret!:) den med grønn merkelapp er for farget tøy og den hvit er for hvitt! også har jeg tøymykner i en gammel glassflaske! :) det gir så mye sjarm altså!:)



var det ikke fint??:) jeg er så utrolig fornøyd!! det meste av tingene her er kjøpt brukt også!

Håper dere koste dere med bildene da!;) jeg koser meg hvertfall veldig med det fine badet vårt! hehe...

6 kommentarer:

Blått er flott sa...

Jeg synes badet dere ble kjempefint :)
Moro å gjøre forandringer som ikke koster så mye.
Syrinene var også veldig fine! God idè å ha vaskepulver og tøymykner i fine norges glass og flasker!

Minime sa...

Ja, jeg koste meg med bilder av badet ditt. Det ble skikkelig fint. Den grønnfargen på hyllen var skikkelig fin mot de hvite veggene. Nå ble jeg inspirert til å gjøre noe med deget bad. klem

LISBETH---<-@ sa...

Åhh,det ble kjempefint! Nydelige bilder. Tenker du er fornøyd, det hadde jeg vært og storkost meg.
ha en strålende dag.
Klem

Hespe sa...

Ojann - så koselig du har fått det på badet ditt! Nydelige farger, og ganske enkelt - lekkert!!!

Ønsker deg en strålende uke!

Klemmer :o)

Ingrid sa...

Hei! Så utrolig koselig det ble på badet ditt! Du er så flink til å kombinere farger og få det til vakkert! :)

Fjordheim sa...

Det var ikke vanskelig å kose seg når en ser på de flott bildene fra badet deres.
Sier det igjen: Du er flink.
Så mange fine detaljer å se på. Forstår gadt at du også koser deg der.
Ha ei flott uke :)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.