lørdag 3. mai 2008

barndomshjemmet mitt.. bergsmark..

denne fine plassen skal forelderene mine selge! det er jo barndomshjemmet mitt, så selvfølgelig er det trist! og det er såååå fint der!:) jeg tenkte at i de neste dagene skulle jeg legge ut bilder fra området rundt huset!:) så mange gode minner!:)



midt i skogen i nærheten av halden ligger bergsmark! et nydelig sted, hvor ingen skulle tro noen bodde!


i dette treet hadde jeg slenghuska mi!:)


utsikt mot bergsmarktjern, fra en av verandaene




her kjører LM og mamma på firhjuling!:) det er sååå gøy!:)

her er linken til salgs annonsen til huset, hvis noen er iterrisert i å se mer;)







1 kommentar:

geraldo sa...

Hola Victoria,
You have a very beautiful blog with a lot of gracefull photos of Norway. I appreciated greatly.
Thanks for sharing with us.
Best wishes from Brazil:
Geraldo

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.