mandag 5. mai 2008

barnebursdag og fattigmannsølv

i går var vi i bursdag til ei lita prinsesse!:) niesa våres på LM sin side.. ho er så nydelig den jenta! ho har to brødre som er ganske viltre, mens de er oppi tretopper og alt mulig sitter ho rolig inni prinsesseteltet sitt og drømmer seg bort! vi lurer ofte på hvor ho har blitt av, men så er ho alltid et sted i nærheten og leker helt rolig for seg selv... den jenta er det ikke mye bråk med!:)
vi spiste mange gode kaker, men best av de alle er svigerfars frukt og marengskake!:) Mmmm
se på dette fine glitrende gavepapiret jeg pakket inn gaven hennes i! nydelig ikkesant?!:)
i dag kom det en mann på døra med en pakke til meg!:) postmannen!:) da fikk jeg de to fattigmannsølv lysestakene jeg hadde kjøpt på qxl... fine ikkesant?!:)
Dette var nok for i dag... hadet bra!:)

2 kommentarer:

Hespe sa...

Mmmmm - svigerfars frukt og marengskake så bare helt himmelsk god ut....!!

Og du - lysestaken var knallfine - har noen lignende selv, og er kjempeglad i de.

Ønsker deg en strålende uke!

Klemmer:o)

Min Skattkammare sa...

Fina ljusstakar du har och potetkjelleren (potatiskällaren, har lärt mig ett nytt ord) är verkligen fin och gammalt sliten!
Ha det så gott!

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.