onsdag 21. mai 2008

en liten forsmak..

her er en liten forsmak på hva som kommer til å skje med badet vårt!;) ååå.. det blir så fint.. jeg gleder meg til å vise dere resultatet!

den gamle trekassa tingene står på kjøpte jeg på en bruktshop.. det samme med den hvite kurven! og det stoffet som henger på siden der, er fra linum, det skal henge forran noen hyller, som et forheng:) den lykta kjøpte jeg faktisk på nille.. kjempefin!:)

jeg kjøpte også noen fine telyskopper:) til bare 10 kr for hver av de:) her kommer de..


nå kjenner jeg at jeg er sliten.. så nå skal jeg ordne til noe god mat og drikke, også skal jeg slenge meg på sofaen og ikke gjøre noe mer i dag.. ahh.. deilig!

5 kommentarer:

Sofie sa...

Hej! Va roligt att hitta till dig! va fint du har det! :) Så du bor i Noge? Ha det bra kram kram

Fjordheim sa...

Hei.
Du kan virkelig kunsten å gjøre det koselig rundt deg. Ja de har mye fint på Nille. Har sett på den lykten. Men tenkte eg fekk klare meg med de jeg har så lenge.
Ha det riktig godt :)

-Mitt lille rede- sa...

Så kreativt tenkt med det forhenget da! Jeg hadde vell bare stablet alt på gulvet tenker jeg... ;-) Soverommet ble som nytt, og kjempefint.

Gleder meg til å se badet! Alltid artig å se før- og etter bilder når bloggerne pusser opp. Både til glede og inspirasjon.

Ha en flott torsdag da du :-)

-Lene

Oslojente i Bergen sa...

Du har det virkelig kjempe fint rundt deg og i hjemmet ditt. jeg tror det er viktig.

jeg har ikke tid til noe sånt om dagen, holder på med eksamen, men har rukket å legge ut en liten utfordring til deg på siden min!

tar du den eller?

Blått er flott sa...

Den kassa alt sammen står oppå ser jo skikkelig tøff ut - liker fargen :) De bildene/kortene liker jeg også veldig godt!
Blir spennende å se hvordan badet deres blir!

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.