torsdag 29. mai 2008

En liten overraskelse ved inngangsdøra!


I dag når jeg og LM kom hjem fra butikken lå det en herlig bukett med markblomster ved ytterdøra våres! det første jeg tenkte var at de var fra min niese og nevø, som er så glad i å plukke blomster! og det hadde jeg rett i!:) de hadde vært å banket på døra mi når jeg ikke hadde vært hjemme, så de la den igjen der!:) det er såå koselig.. og det betyr så mye!:) grunnen til at jeg trodde det var de som hadde vært her, er fordi de har gjort det samme flere ganger før.. de er så søte! de bestemmer seg for hvem blomstene skal være til før de begynner å plukke.. også kommer de en tur og gir de til meg:) da vet man liksom at det kommer fra hjertet.. da blir jeg så glad!:) også markblomster da.. som er det fineste jeg vet om! og nå står de i en vase på stuebordet mitt!:)

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så heldig du er da. Markblomster er jo så nydelig. Koselig at noen tenker på en.
Ønsker deg en flott dag og ei riktig god helg :)

Hespe sa...

Åh, så fine markblomster..!! Jeg vil også ha noen som legger flotte blomster ved inngangsdøra mi :o)


Jiiippii!! Nå er det snart helg, og jeg ser frem til solfylte dager, med deilige temperaturer...

Ønsker deg en strålende helg - kooos deg!

Klemmer :o)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.