torsdag 22. mai 2008

jobb-samarbeid og utfordring:)


I dag har jeg og en god venn vært på shopping!:) jeg kjøpte ikke så mye.. men vi hadde det veldig koselig!:) sist vi møttes hadde jeg nevnt den drømmen jeg har om å åpne butikk.. hun syntes det hørtes veldig spennende ut! så nå er det bestemt at hun skal samarbeide med meg!:) når man er to så er det lettere å bli motivert til å starte, enn hvis det bare er meg! vi har snakket litt om idèer, og det virker som at ho har mye av de samme tankene som meg!:) dette blir så bra!:) for jeg trenger jo hjelp, hadde nok ikke klart dette så bra alene... dermed er vi to om det, og vi jobber sammen om det! vi tenkte vi skulle starte med å selge fra nettet, for å se på hvor stort marked det er for dette! da skal vi lage en blogg, der vi skal legge ut bilder av tingene som skal selges.. jeg kommer til å linke til den når vi har fått det til å fungere!:) om hvordan mine planer er, kan dere se fra et innlegg jeg skrev for litt siden... HER!



Jeg har fått en utfordring!;) av frk. englefjes! så moro! takk!;)


Hvilke 3 navn går du under?:

Jeg har mange kallenavn men disse tre er de vanligste...
1. Victoria

2. Dola (av mannen min)

3. Klikk/klikktoria (av de eldre søsknene mine som har kalt meg det siden jeg var liten, fordi det ofte klikka for meg)

Nevn 3 ting som skremmer deg:

1. Havet

2. Å miste noen jeg er glad i

3. At mine nærmeste ikke har tro på meg


Nevn 3 ting du helst/ofte har på deg:

1. Undertøy

2. Klær

3. Gifteringen min


Nevn 3 sannheter om deg selv:

1. Når jeg får en idè om at noe skal gjøres, må det skje med en gang! hvis ikke ligger jeg våken om nettene å tenker på at det skal gjøres!

2. Når jeg er sulten er jeg den værste personen å være sammen med! da blir jeg grinete da!

3. Når jeg skal prøve å være søt, ender det alltid med at jeg skader meg;)


Nevn 3 ting du gjerne vil ha:

1. Hvit ektorp sofa.. 2+3 seter og puff... ( har ønsket meg den i lang stund nå)

2. MASSE penger!!:) så kunne jeg startet opp brukt interiør butikken min uten problemer...

3. god helse!



Jeg må sende utfordringen videre til tre andre.. de tre er:





Ingen kommentarer:

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.