fredag 16. mai 2008

rødt, hvitt og blått!:)

Nå har jeg vært å handla klær til i morgen!:) da valgte jeg klær i nettop disse fargene!;) har man ikke flagg, så får man være et flagg selv;)

i dag har jeg vært å sett på min niese og nevø gått i barnetog i barnehagen!:) de var jo så stolte og da!;) vifta med det norske flagget og sang 17. mai sanger!:) så søte vettu!

her går lillegutt i tog!:) såå stolt da!:)



legg merke til at denne go jenta har valgt å kjøre rødt, hvitt og blått ho og!;) og det valgte ho helt selv på grunn av at ho skulle gå i tog å feire norge!;) etter toget hadde vi det moro med leker i barnehagen de hører til i! da hoppa de sekk og mye annet gøy!:)

Over til noe helt annet.. jeg og min tante har ansvaret for inredningen i menigheten vår.. så nå har vi fått pyntet vinduet til menigheten i 17. mai tema!:) ikke så lett å se på grunn av speilbildet men.. fint ble det hvertfall!:)

alt i alt så har dette vært en bra dag!:) men den er ikke over enda.. det er jo 16. mai, og da er det liv i halden.. så da må vi en tur til byen å titte på alle folka som er på drua.. hehe...



Jeg ønsker dere alle en utrolig flott 17. mai!

2 kommentarer:

Hespe sa...

Ønsker deg en flott 1. mai - kos deg masse!!

Klem fra Hilegunn :o)

Fjordheim sa...

Gratulerer med dagen :)
Håper dere har hatt en flott dag.
Stilige klær du har kjøpt. Håper de var varme nok.

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.