fredag 9. mai 2008

Rust er vakkert!

8 kommentarer:

a home far away sa...

Vilka fina bilder du har tagit! O fin blogg:-)

Hälsningar från Singapore

Gårdsromantik sa...

Visst är det! Hör till min favorit.

Kram Maud

Miamor sa...

HEI! Så koslig blogg du har!Skal si du er ei aktiv dame med såå ,mange jerni ilden!

Så herlig at du skriver så fint om mannen din. Likte også påskeinnlegget ditt med påminnelse om hva som er viktig!! takk for det!

stikk gjerne innom bloggen min! Da blir jeg glad!

God pinse!

Fjordheim sa...

Hei.Kom innom bloggen din for første gang i dag. Så koselig du skriver, og så mange flotte bilder.
Du fortjener virkelig den awarden.
Det må være spesiellt å bo i et bedehus. Tenk på alle bønner og alt flott som har foregått i det huset i mange år. For ikke å snakke om arkitekturen, men høyt til taket, og de muligheter det gir.
Lykke til videre.
Gud velsigne deg, og din helse. Legger deg til min bloggliste så finner jeg deg igjen en annen gang.

Miamor sa...

Koslig at du var innom Liker bloggen din! Frisk og fin! Ha ei god helligåndfeiring!!! Det er jo det det er...

prinsesselinn sa...

hei på deg,
Ja visst kan det væreriktig så vakkert.
kjempefin blogg du har.
Kunne du muligens tyenke deg å legge ut oppskriftenpå Rugbrødet du bakte ? ser så kjempegodt ut,
Nam nam...
Ha en vidunderlig kveld.

Blått er flott sa...

Tusen, tuuuuuusen takk for award...Igjen :) Så den ikke før nå jeg, men det satt jeg pris på!!

Fine bilder du har tatt, og jeg blir sulten av å se bilder av baksten din!!! Ser skikkelig godt ut!

Håper du får en fin uke :)

Magny sa...

guri så tøft...
ja rust ER vakkert...
må linke deg så eg finner deg igjen...klem, Magny

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.