onsdag 14. mai 2008

syriner i gangen

ahh.. lukten av syriner er deilig! vi har en hekk utenfor med masse av de!:) så i dag har jeg plukket med meg noen inn og pyntet opp gangen vår med... så da tenkte jeg å vise dere noen detaljer fra våres inngang:)

ser dere trappa der?? nå har jeg fått malt den hvit:)





når det gjelder den komoden jeg spurte om råd på, så tror jeg at jeg lar den være som den er, hvertfall frem til vi får oss ny sofa.. så kan vi se hvordan det blir sammen! til dere som hjalp meg med å ta et valg, takk for hjelpen!:)

4 kommentarer:

Miamor sa...

Så fint du lager det rundt deg, Victoria! Du har sansen....

Går og venter på at syrenene skal blomstre her vest....

Fjordheim sa...

Så koselig gang du har da. Og så har du jo pyntet så flott.
Her er ikke syrinen kommet enda. Men tror det er rett før. Gikk forbi noen trær i går som bare skal ha etpar varme dager til før de står i blomst.
Ha en riktig god dag :)

Hespe sa...

Åh - synes nesten jeg kan kjenne duften av syrener.... Skulle ønske jeg hadde et tre jeg kunne ha plukka inn noen greiner fra jeg også... :-(

FIn, fin dag videre!

Klem:o)

Ann-Catrin / finthemma sa...

tänk vad vackert det är med syrener..doften är ljuvlig!
kram a-c

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.