tirsdag 27. mai 2008

Trekløveren



I dag fikk jeg en konvolutt i postkassa mi!:) oppi der lå det et smykke... ikke et hvilket som helst smykke.. men et smykke som betyr noe! Jeg fikk en gang to veldig gode venner, som sto meg nærmest av alle jeg kjente! vi var sammen hver eneste dag vi tre! vi delte alt! vi kalte oss for trekløveren, fordi vi hørte sammen! men en dag, gikk noe galt, og vi sklei fra hverandre.. nå er jeg gift, de to har samboere og hun ene har flyttet langt vekk! men vi tre prøver å holde kontakt, og har et håp om at vennskapet vårt kan bli som før!



Det smykket jeg fant i posten i dag, var et smykke formet som en trekløver! som en av de to vennene som jeg aldri kommer til å legge fra meg, sendte til meg! et tegn på vårt vennskap! det var utrolig fint, og utrolig uventet!:) tusen takk kjære linn!:)




3 kommentarer:

Hespe sa...

Åh, så utrolig koselig gave å få!! Forstår godt at du satte pris på den. Slike vennskap skal du ta godt vare på, for de vokser ikke på trær..

Ha en superduper uke videre!!

Klememr :o)

Miamor sa...

Så trivelig med trekløversmykke!!! Det er skikkelig bra med gode vennskap!

Ligger en utfordring til deg på bloggen min!

-Mitt lille rede- sa...

Åååå, badet ble jo bare rålekkert!! Gurimalla for en forskjell, du er jammen flink jente du :-)

Koslig med det trekløver-smykket da. Av og til så går en hver sin veg, og når en møtes igjen, så er det jo ikke sikkert alltid den samme kjemien er der, en vokser fra hverandre osv. Så du er kjempeheldig som har disse to venninnene - og de er heldig som har deg!

Så kjekt at du har fått deg en samarbeidspartner! Tror dette kommer til å gå veldig fint jeg! Du passer utmerket til å drive med sånn. Lykke til med den nye bloggen, blir spennende å se!

Ha en strålende uke! :-D

Klem fra Lene

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.