mandag 23. juni 2008

hei igjen!:)


En stund siden nå ja.. jeg har ikke vært i noe veldig bra form i det siste og da blir jeg så tafatt! da er ikke bloggen det første jeg bruker kreftene mine på... men når jeg får sånne koselige kommentarer om at noen savner meg, da får jeg brått mer ork til det!:) det er utrolig hvor mye ord betyr for mennesker! får man noen gode ord, får man brått mye mer motivasjon med en gang... utrolig! derfor er det så viktig å spre noen gode ord til noen i løpet av dagen! det er herlig å tenke på at man kan være med på å gjøre dagen mye enklere for noen, bare ved å si noen gode ord!:)



I dag passer jeg minstejenta til broren min og kona, et lite glad ansikt som kan gjøre dagen mye bedre for mange! har man en dårlig dag så kan man bare se på henne, så blir den mye bedre med en gang:) hun er en herlig liten jente med mye kjærlighet å gi:) jeg fikk en liten lapp med en hilsen fra de, der det sto: Tusen takk for helpen, det er veldig fint. Du er en flink tante og vi er veldig glad i dere!:)... igjen, ord betyr så vanvittig mye!:)


I går var vi i svinesundhagen å kjøpte jordbær.. det er de søteste jordbærene jeg noen gang har smakt... herlig! så da spiste vi oss mett på jordbær, og alikevel er det en hel kurv igjen til i dag!:) så i dag skal jeg har jordbær med melk og sukker! nå mangler bare sola, for at det skal bli en fullkommen sommerfølelse!

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Godt å høre at det er bedre med deg.
Ja vi er alle avhengige av positive tilbakemeldinger.
For en nydelig liten jente. En må jo bli i godt humør av et slikt nydelig ansikt.
Vil få ønske deg alt godt i dagene som ligger foran.
Guds velsignelse over deg.

-Mitt lille rede- sa...

Hei du!
Så godt å se at du er tilbake og takk for koslig kommentar :-) Det er veldig koslig og viktig å få positive tilbakemeldinger, helt enig - det har så masse å si :-)
Nydlig liten niese du har da, tenker hun er glad i tanten sin ja :-) Deilig med søte, gode jordbær, kommer i litt sommerstemning da, enten det regner eller er sol. Men nå vil jeg gjerne ha sol igjen...Blir litt tappet for krefter av dette regnet. Fint å "se" deg igjen :-)

Klem fra meg
-Lene

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.