tirsdag 10. juni 2008

Jeg har funnet lopper!;)

ja! jeg har vært på loppis!:) og funnet noen fine fund!:) bare viser noen bilder jeg...fine fugle salt og pepper- bøsser av sølv!:)

dette bildet fikk jeg til 5 kr... jeg hadde det samme bildet på veggen i barnerommet mitt når jeg var liten, som jeg var så glad i.. men så mistet jeg det, og fant det ikke igjen... men da ble jeg så glad når jeg fant dette!:)


se på disse søte små koppene med kanne til! jeg ble jo bare nødt til å kjøpe de!


trearmet lysestake... jeg syns det var så fint mønster på den!:)



disse to fatene fant jeg og! :) jeg elsker dem! de er jo sååå fine!:)



denne mugga så så gammel og sliten ut, så den fikk være med meg for 10 kr... noen som kjenner den igjen, som kanskje vet hvor den er fra?? jeg kan ikke slikt jeg! tok bilde av stempelet også...

Jeg fikk 1000 kr av LM jeg kunne bruke på loppisen, men jeg brukte bare 300 av de! jeg fikk masse fint for så lite!:) så jeg er fornøyd! jeg har ikke engang vist dere alt!;) jeg kjøpte en gammel sminkekomode med speil også...jeg skal pusse den opp når jeg får ork til det, så skal dere få se før og etter bilder!:) gleder meg!:)

Jeg har plassert nye ting med friske sommerfarger i tallerkenhylla mi! søt ikkesant??

Jeg har ikke blogget så mye den siste tiden.. på grunn av fint vær, og dårlig form.. men jeg kommer innimellom når jeg orker det!;)

Unnskyld til dere som ikke har fått svar på de fine kommentarene deres! jeg er ikke så flink til det! huff.. jeg må nok ta meg sammen der!;) deres kommentarer betyr veldig masse for meg, og jeg bilr utrolig glad!:) tusen takk!:)

Ha en fin uke videre, alle sammen!:)

5 kommentarer:

Fjordheim sa...

Hei.
Du har jammen vært heldig med de fine funna dine.
Gleder meg til å se komoden.
En skal ikke ha dårlig samvittighet for noe når det gjelder blogg. Er ikke det noe en gjør når en har lyst og ork? Ikke noe en må gjøre. Selvsagt alltid koselig å få kommentarer. Men en skal ikke kjenne på at en må skrive kommentarer. Ikke alltid jeg orker det, og da lar jeg det være.
Gud velsigne og styrke
deg :)

-Mitt lille rede- sa...

Oi, så mye fint du fant på loppemarkedet da, så mange søte ting! Likte veldig godt bildet.
Gleder meg til å se kommoden, blir sikkert veldig fint.
Hylla ble veldig søt ja!

Ha ei fin helg da Victoria. Håpe forma holder seg.

Klem fra meg

Hespe sa...

Hei Victoria!!
Skal si du fikk mye ut av 300 kroner - mye flott!! Gleder meg til å se kommoden etter hvert, er sikker på at den blir kjempefin..

Så må du ikke ha dårlig samvittighet om du ikke har ork, eller rekker å svare på på bloggene. Blogge skal du gjøre når du har lyst.. :o)

Ønsker deg en fin uke videre - håper formen kommer seg... :o)

Klemmer fra Hildegunn

Alex sa...

Håper du har det bra !!

Ser at det har vært litt stille inne på bloggen din. Håper IKKE det er pga sykdom !!

savner deg !!

Fjordheim sa...

Hei. Lengen siden du har gitt lyd fra deg. Håper alt er bra. Og at du bare nyter sommeren.

Ønsker deg i hvert fall alt godt og Guds velsignelse og fred.

Klem fra meg

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.