onsdag 25. juni 2008

Jeg skal være forlover!:)

Jepp! forlover ja! :) skremmende, men jeg føler meg beæret;) hihi.. denne jenta som skal gifte seg er LM sin søster, altså min svigerinne!:) heldigvis slipper jeg unna hele talen!:) for jeg er nemlig ikke noe flink til å prate for meg, så det er jeg helt vannvittig lettet for!:) men jeg planlegger utdrikningslag da! og jeg tror det blir rågøy! bare det å planlegge det er jo gøy!;) så nå har jeg kjøpt meg en bok om å være forlover, så jeg ikke glemmer noe viktig.. også har jeg kjøpt en bok om utdrikningslag, så alt skal gå som det skal!:) jeg gleder meg veldig.... og det er jo egentlig et vannvittig stort ansvar... men jeg håper det går greit... og jeg håper ho ikke kommer til å angre for at ho valgte meg! :) jeg har en utrolig stor utfodring når jeg skal ordne til utdrikningslag, siden jeg nesten ikke kjenner noen av hennes venner og at det er en hel skokk av dem! itte lett!
I dag har jeg følt meg populær gitt! min søster har ringt meg og snakket med meg en times tid, også ringte min bror og snakket med meg en stund, og like etter det ringte mamma og pappa for å høre om hvordan jeg hadde det... og det er nemlig ikke så vanlig i min familie... mamma og pappa sa det hadde vært så lenge siden jeg hadde gitt noe lyd fra meg, så de var bare nødt til å ringe å høre om jeg levde! men altså, det har gått mye lenger tid mellom hver gang jeg har snakket med de før.. så jeg ble jo litt forfjamset.. ;) hehe men det jo hyggelig da, at folk bryr seg!:) da blir jeg glad!:)

I morgen skal jeg passe det lille nurket som var hos meg her om dagen igjen!:) det er jo så koselig å ha litt liv hjemme hos meg når jeg går hjemme hele dagen uten å se en sjel... eller LM kommer jo hjem ved tre tiden da, men jeg liker ikke å være alene..


Jeg har fått meg sex og singelliv "skoesken" med alle sesongene! :) jippiiii!! jeg har ønsket meg den lenge nå, men nå er den min:) så nå tenkte jeg å se noen episoder før jeg legger meg...


See yah!

5 kommentarer:

Stine ☆ sa...

Koselig blogg du har! Lykke til med jobben som forlover, det går nok mye bedre enn du tror.

Lille meg sa...

Du, altså! Du får det virkelig til å høre skummelt ut å være folover.
Jeg har vært det en gang, for "hundre år" siden. Jeg var ung
den gangen, og det var et lite bryllup. Det var ikke det spor skummelt! Bare spennnede.
Det går helt sikkert bra for deg også.Den gangen var det ikke noe som kaltes utdrikningslag på mine kanter. Iallfall visste vi ikke noe om det.
Du må ha lykke til! ..
Og god helg!!:)

Lille meg sa...

Unnskyld! Jeg glemte å si at jeg er ny besøker av din blogg. Men den var festlig, og jeg kommer nok igjen.

Hespe sa...

Så gøy da, å få være forlover. Det en jo en stor ære og tilliterklæring dette. Gøy å få være med på all planleggingen også, og ikke minst holde utdrikkingslag. Du får nok en utrolig "reise"..

Ønsker deg en flott søndagskveld, og flott kommende uke!!

Klem fra Hildegunn
(som nå bare har 3 arbeidsdager igjen før ferie :o) )

-Mitt lille rede- sa...

Hei du!
Det blir spennende vettø :-) Jeg var selv det for et par år siden, og vi hadde mye moro med planlegging osv i forkant, og selve utdrikningslaget gikk som en drøm. Men jeg heller kjente nesten ingen av de andre, men det gikk greit allikevell altså. Det er alltids noen snille som tilbyr seg å hjelpe, heldigvis ;-) Jeg hadde 2 eller 3 planleggingsmøter her hjemme, da inviterte jeg alle som stod på lista jeg hadde fått av min venninne (Det er veldig greit å få, så får hun bestemme hvem som skal bli invitert på ut.laget) Så var det opp til hver enkelt om de kunne komme, det kom iallefall en del på hvert møte. Så sendte jeg ut mail med info til allesammen tilslutt.

Ser du har kjøpt serien ja! Jeg har ikke kommet så langt enda, men det blir - gleder meg :-)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.