tirsdag 3. juni 2008

Ny sofa? eller...

bare trukket om! :) inntil vi får råd til ny sofa, så har jeg trukket om den gamle med noen laken! det ble faktisk ganske fint!:) det var egentlig et kjempestygt rødt stoff på den, så frem til nå har jeg dekket den til med tepper... men det gadd jeg ikke lenger.. siden teppene bare detter av hele tiden.. så hvorfor ikke bare forrandre litt på den hvis man har nok stoff og en kraftig stiftemaskin!?...

jeg har også hengt opp sommergardinene! hvite og lette!:)

jeg har hatt så mye å gjøre om dagene, så jeg har ikke hatt så mye tid til å være innom dere eller legge ut innlegg... men nå kom det jo et pittelite et da! ;) hihi...

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så fint det ble. Kanskje jeg må prøve å feste mitt også. Har bare lagt et laken løst over, og det flytter jo på seg hele tiden.
Var redd for at det var vanskelig å få det fint, men du har nå klart det bra. Så kanskje jeg og klarer det.
Ha en riktig god dag :)

Hespe sa...

Lyst og fint ble det....!

Jiippii - nå er det snart helg igjen! Gleder meg til dager med sol, sommer og uteliv...

Ha en duperduper helg - kos deg masse!!

Klemmer fra Hildegunn :o)

LoneK sa...

Sofa`n din ble kjempeflott.
Badet ble også bra. Blir så inspirert av sånne som deg som viser at det egentlig ikke er så mye anet enn lit kreativitet og håndlag som skal til for å få ting både mer praktisk og så godt som nytt.
Ha en fin uke.
Klæm :)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.