mandag 21. juli 2008

Alenetid:)

Det er så deilig og bare eksistere noen ganger.. å bare være.. sitte alene å høre på musikk, spise sjokolade og drømme seg bort i deilige tanker! personlig er jeg ikke noe glad i å være alene.. men jeg tror alle trenger litt personlig tid for seg selv, uten noen folk og måtte forholde seg til..




I kveld har jeg hatt en sånn kveld.. jeg har vært alene og ryddet og pyntet litt rundt meg.. sittet og spist sjokolade og kosa meg:) men nå begynner jeg å bli lei... det blir litt kjedelig alene i lengden.. hehe.. så nå håper jeg LM kommer hjem snart:)





3 kommentarer:

Hespe sa...

Hei på deg...
Nå er det blitt lenge siden sist..!

Er enig med deg - alenetid er viktig. Godt å kunne koble ut alt og bare være!! Selv er jeg veldig god på det, og stortrives i eget selskap :o)

Håper du har hatt en flott sommer så langt, med sol og masse gøy! Ser jo at du koser deg med å pynte rundt deg. Flotte bilder!

Fortsatt mye igjen av sommeren, så NYT i vei...!!!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Fjordheim sa...

Jeg koser meg alene jeg, nå. Men ikke så mye da jeg var yngre.
Håper du hadde flotte dager i huset til dine foreldre. Og at dere koser dere i sommersola.
Ha en riktig flott kveld :)

Mona. sa...

Heelt enig med deg,liker ikke å være lenge alene,jeg heller......en dag holder i massevis !!! Ser så koselig ut hos dere,så du utnytter nok tiden flittig.......mamma pleier å si at jeg lager meg arbeid,og det stemmer nok......kjeder jeg meg,er det bare å begynne å flytte på litt stasj......hihiiii :) Kos deg videre da,og ha en fortsatt fin sommer,den må da ikke være over.... :) Klem fra nord !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.