lørdag 12. juli 2008

heisann der!:)


Nei, jeg har ikke glemt bloggen min... eller dere... jeg har ikke hatt noe inspirasjon eller ork til å blogge.. pluss at alt går så fort i svingene her! LM har fått ferie så da blir det liksom ikke til at jeg setter meg så mye på dataen heller! mamma og pappa har solgt huset sitt og kjøpt et nytt... en gammel sveitservilla nærmere byen.. det er helt utrolig fint! så når mamma og pappa drar på ferie, skal vi bo i huset dems og passe på alle de søte dåhjortene de har... og kjøre firhjuling, fiske, bade, spiste jordbær fra hagen og bare kose oss!:) vi må jo utnytte det når vi kan det... siden dette blir den siste sommeren vi får mulighet til det!


Jeg og LM har brukt de siste dagene på rydde og sortere ting vi har tatt vare på, som egentlig bare er søppel.. så det er deilig å bli kvitt ting man ikke trenger.. men også litt trist og kaste ting som har med seg minner.. men det må jo til! I dag får vi besøk av fosterbroren min, så da skal vi se om vi får funnet på noe gøy! kanskje bowle eller noe:)

Snakkes:)

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Kos deg i sveitservillaen. Skulle gjerne sett bilder av den.
Ha en riktig flott sommer:)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.