torsdag 21. august 2008

90% salg!!!


ja, det er helt sant!:) 90% rabatt!! det er jo helt vanvittig! i en av mine favoritt- interiør butikker i halden:) det kan jo ikke bli bedre det!! det var bare en tralle med ting i da.. men alikevell så fant jeg masse fint som kan pynte opp i høst!:) 


alt dette fikk jeg for en 200 lapp!:) helt topp det vettu!;)


to sia buketter og to bokser med fake bær og blader til høsten:)


jeg kjøpte åtte glass fra broste:) jeg syns de var råfine... og de var i perfekt størrelse:)


 to vanntette keramikkvaser fra sia.. og et bånd jeg tror vil bli kjempefin til høsten:)


seks telysestaker som passer til alle anledninger:) greit å ha mange like, så man har hvis man skal pynte til et langbort en gang for eksempel:)



jeg syns jeg har vært flink denne gangen!;) og jeg har funnet ut en ting om meg selv... og det er at jeg aldri kjøper noe hvis det ikke er på salg! det er en sjeldenhet i såfall! :) og det er LM veldig fornøyd med tror jeg;)

2 kommentarer:

-Mitt lille rede- sa...

Wow, utrolig masse fint for en billig penge! Her har du gjordt et røverkjøp ja! :-)

Ha ei fin helg :-)

Karna sa...

Oj ja det kunne det godt ha vært oftere, he,he...
Mye fint du fant iallefall, god helg!

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.