torsdag 7. august 2008

Hytte ved fjorden:)

For noen dager siden var vi på hytta til sjefen til LM.. den er perfekt! den ligger ved ringdalsfjorden rett etter de to svinesunds-broene... vi har stått ved brygga der å fisket makrell, torsk og sei... med noen deilige solstunder og bare sløva;) det er livet vettu!:) herlig sted ikkesant? :)
LM koser seg med fisking:)

og her er lille kairo, hunden til min svigerinne og svoger:)

vet dere hva?? jeg har en liten overaskelse til neste innlegg!;) gleder meg til å vise frem;)

1 kommentar:

-Mitt lille rede- sa...

Mmmm...Herlige sommerbilder! Litt vemodig at sommeren snart er forbi, men jeg håper vi fortsatt får noen fine sommerdager og jeg har iallefall minnene å kose meg med utover høsten. En høst var det faktisk 20 grader og tropenatt i slutten av oktober! Husker godt vi satt ute til langt på natt. Vi kan jo alltids håpe at det gjentar seg ;-)

Ble jo litt nyskjerrig på overraskelsen du skal komme med nå da :-) Og dere passet huset til foreldrene dine, men det blir siste gangen dere får anledning til det...?! Hm....Gler meg til å høre fortsettelsen :-)

Klem fra Lene

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.