fredag 15. august 2008

Hyttetur:)

Vi var med søsteren min og mannen hennes på hytta demmes i ferien! den ligger i tynset på savalen... kjempefint sted!


selv om det er sommer og masse varmegrader, skal man ALLTID tenne i peisen når man er på hytta!;)





det  var ordentlig hyttestemning der!:) utedo følger med på denne stemningen da... så blir det ekstra bra å komme hjem igjen!;) og midt på natta gikk vi til savalen (badevann) og badet nattbad:) gutta var kjempepinglete og kvia seg for å gå ut, men de kom etterhvert... jeg syns det var kjempedeilig jeg.. til å være fjellvann, så var det ganske deilig temperatur i vannet egentlig!:)



min søster og jeg etter nattbadet!:)

Det var litt om vår lille ferietur:)
snakkes...


4 kommentarer:

Siri sa...

Hei Victoria.

Er støtt og stadig innom bloggen din og synes du har det veldig fint og virker som en kreativ sjel! Utrolig koselig å lese bloggen din. Jeg er selv helt fersk på dette området, men besøk meg gjerne. Ha en fortsatt fin helg! :)

Fjordheim sa...

Alltid koselig å være på hyttetur. Det var noen varme gode dager i sommer og da kan jeg tenke meg det var godt med nattbad.
Men jeg er nok litt feig, det skal være godt i vannet for at jeg skal bade. Kos med peis og levende lys.
Ha en fortsatt god dag :)

Hespe sa...

Så koselig hyttetur det høres ut til å ha vært, og kjempekos å gjøre sånne ting sammen med søsteren sin... Dette vet jeg alt om, ettersom jeg har en søster som også er bestevenninne...

Herlig uke til deg Victoria!

Klem fra Hildegunn :o)

-Mitt lille rede- sa...

Hei
Høres herlig ut med den hytteturen, og ikke minst det nattbadet :-)

Ha en fin onsdag!

Klem

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.