søndag 10. august 2008

Liten venn:)


Nå har mamma og pappa flyttet til det nye huset.. ikke langt ifra der jeg bor:) det er jo kjempebra at de har kommet seg ned hit til et litt mer sivilisert bosted:) men samtidig er det veldig trist å si hadet til det gamle huset demmes, der jeg vokste opp! vi har jo vært å passet på det gamle huset til mamma og pappa mens de har vært på ferie... det var koselig det! men så kom de nye eierne å skulle sette ifra seg noen av tingene demmes der... det var først da jeg forstod at det ikke lenger er mamma og pappa sitt hus... det betyr jo at jeg aldri mer kan sette foten min der igjen... huff! trist.. men ikke stort jeg kan gjøre med det.. det nye huset er jo veldig fint da:)

men... nå... kommer den overaskelsen jeg nevnte i forrige innlegg.....




jeg har fått en liten pusekatt!!!:)


og navnet er mari pus:)
ho har helt utrolig fine striper.. og er så leken:) også følger ho etter oss overalt hvor vi går... ho går rundt bena våre hele tiden:) nå slipper jeg å føle meg så ensom når LM er på jobb;)


se på de fine stripene fra nakke til hale!:) alt er helt symetrisk:)



liten venn!:)

3 kommentarer:

Hespe sa...

Næmmen gu' ko' skjønn..... Jeg bare elsker kattunger, og denne var jo bare helt nyyyydelig! Så heldig du er!!!

Skulle ønske jeg hadde et slikt lite nøste jeg også... Men, siden jeg bor i blokk, er det ikke så veldig aktuelt. En katt er til for å kunne går fritt omkring, og ikke bli sperret inne....

Ønsker deg en flott uke!

Klem :o)

Fjordheim sa...

For en nydelig liten pus. Ja det er utrolig hvor mye liv det er i disse små dyrene. Vi har to katter. Ei stripete på tre år og sønnen hennes på to år. De leker/sloss som bare det noen ganger.

Koselig å høre fra deg igjen.
Ha ei flottuke:)

-Mitt lille rede- sa...

Ååååå, så skjønn hun er!! De gråstripete pusene er sååå fine, gratulere så masse! Det er utrolig mye selskap i dyr, du får kose deg masse med den i tiden framover :-)

Nå skjønte jeg hva du mente med at det ble siste gang dere bodde i huset, jeg trodde du mente det nye huset. Jeg skjønner godt at du syns det var trist, en knytter seg veldig til hus og steder. Men godt du har fått de nærmere deg da, og du får helt sikkert mange fine stunder der også. Hørtes ut som et flott hus!

Ha ei fin uke!

Klem :-)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.