mandag 29. september 2008

Høst er deilig:)


Hajjooo på dere!:) jeg vet... jeg er treg med blogginga for tida, *skammer meg*... jeg har egentlig ikke noen god unnskyldning denne gangen... hihi.. men her er jeg:)  nå tenkte jeg å vise dere noen bilder av høst inredningen som har attakert stua mi!;)








disse utrolig fine rammene fant jeg på en bruktshop til en billig penge:)


to vakre skåler og en utrolig fin brusopptrekker fant jeg på bruktshop:)




en gammel spritflaske eller lommelærke som henges over halsen... eller no.. fin var den hvertfall;) det var faktisk masse wisky oppi når jeg kjøpe den på bruktshop også... men det skal få bli der;)





jeg har fått masse gamle bøker av min kjære far:) jeg kommer nok ikke til å lese de, men jeg syns de er veldig fine å se på...





og denne bollen fikke jeg også for en billig penge på bruktshopen:) jeg elsker denne serien, jeg syns det er et kjempefint design!:)



disse har jeg funnet på fretex for en tid tilbake... de gir et utrolig magisk lys om kvelden!:)




disse telysholderne fant jeg også på bruktshop:)

denne høsten har jeg innsett hvor glad jeg er i denne årstiden!:) jeg har aldri sett at den er så vakker... jeg elsker høsten og alt ved den:) alle fine fargene, at det blir kaldere ute, at det kommer rim på bakken, å drikke kakao tulla inn i et godt teppe *kos*, tenne stearinlys når det mørkner, alle utrolig fine høstklærne, å sparke i de tørre løva... jeg kunne fortsatt i evigheter:) Mmmm... høsten er herlig, rett og slett;)

4 kommentarer:

Hespe sa...

Hei Victoria!
Nå er det blitt lenge siden sist. Du skal ikke bekymre deg, og beklage at du ikke blogger nok, det skal man gjøre når man har tid og lyst :-)

Koselig iallfall å stikke innom deg igjen. Du har kjøpt så masse flott i bruktbutikkene. OG spisestuen din ble jo bare så lekker. Utolig hva litt maling gjør...!

Ha en flott dag videre!!

Klem fra Hildegunn

Alex sa...

Ja har sagt det før....du er veldig flink til ¨å finne fine ting til en rimmelig penge :)

Kos at du er her :)
logg er en hobby....det vil si at du gjør det når du har tid og ork .

Ha en super høst !!!

drömmen om vitt sa...

Mysigt med hösten,det tycker jag med. tända ljus och mysa. fina höstbilder du visar.
Ha det gott!
Lotta:)

Fjordheim sa...

Så koselig det var hos deg nå. Menge flotte lys og lysholdere.
Og så mye fint du har funnet på div bruktsalg. Du har vært veldig heldig.
Ja jeg må si som de andre. Blogg når du har tid og ikke minst lyst til det.
Ha ei flott uke :)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.