onsdag 3. september 2008

Muffins pause:)

Nå har jeg begynt å male spisestuemøblene våre... det tar jammen sin tid gitt! nå har jeg grunnet alt ferdig og malt et strøk på tre stoler og bordbena... så nå er det helt kaos her hjemme! spisebordet står på hodet og stolene står utover hele stua! nå har jeg tatt meg en pause i malinga og laga meg muffins!:) så nå skal jeg kose meg max med muffins og kanskje kakao! Mmmm... deilig!:)

gleder meg til å bli ferdig med malingen, og få litt orden her igjen!




4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja deter littav en jobb å male spisestua. Jeg har ikke gjort det. har lagt på en lang hvit duk og begynt å sy hele trekk til stolene. Mindre arbeid det tror jeg,
Du er flink. står på med både det ene og det andre i huset.
Lykke til med prosjektet.
Ha en riktig flott torsdag :)

Alex sa...

mmmm det ser godt ut med muffins. Du er no søt og god du Victoria. Godt å se at du blogger igjen :)

Elisabeth sa...

Mmmm, de såg gode ut.
Jeg har sukkerabstinenser for tiden...

Fjordheim sa...

Hei igjen.
Har en liten hilsen til deg på bloggen min. Ha ei flott helg :)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.