lørdag 18. oktober 2008

20 år:)


I går var det bursdagen min:) da ble jeg 20 år:) jeg hadde en bursdagsfest hjemme hos meg:)
jeg har så mange venner, men alle er helt vidt forskjellige.. og jeg var veldig redd for miljøkræsj og at folk ikke kom til å snakke sammen eller at det ble pinlig stillheter.. men det gikk jo kjempebra!:) praten og latteren gikk og det så ut som at folk koste seg, og da er jo jeg fornøyd!;) vi spiste og koste oss :) det var hele 18 mennesker hjemme hos oss, så jeg måtte dele gjestesengen så vi fikk to rammemadrasser i tillegg til sofa og spisestue.. så det var helt stapp fult!:) og det er bra;)
Jeg vandrer inn i 20-åra med en skrekkblandet fryd... jeg og mine venninner har snakket om at vi føler oss så gamle for tiden ;P (noe folk her inne kanskje kommer til å syns er veldig teit.. hehe)   og vi ønsker å være fjortiser igjen, da våre største bekymringer var at vi var forelsket i noen som ikke var forelsket tilbake... og den gangen vi gjorde store ting ut av at de tittet på oss i klasserommet.. deilige tider!:) men nå bor vi alle for oss selv og jeg er gift og føler noen ganger at ungdommen sprang forbi meg i full fart... men nå skal vi gå inn i livet for alvor, nå er det ikke lenger på liksom! og det er veldig skremmende! jeg vet jeg såvidt har begynt på livet mitt, men når det går opp for en at man lever på alvor og har grunner til å bekymre seg fremover...
men på en annen side har jeg innsett at jeg er jo i en deilig alder, jeg er ung og jeg lever et fantasisk liv! det går opp for meg at jeg faktisk lever nå og jeg elsker å ha det så bra som jeg har det akkurat nå:) det er noe spesielt med det å trå over til 20-åra.. da tenker jeg på alle de fine minnene jeg har fra tenåra, og alle minnene jeg kommer til å få fra 20-åra.. jeg bare håper de kommer til å være like spesielle.. det blir spennende å se hvor jeg står når jeg tripper over til 30-åra...  
bildene er fra verandaen i går:) jeg lagde en høststemning der ute.. også tente vi fakler når det ble mørkt, så det var veldig koselig der i går:) men blitsen ødela litt da.. jaja.. ;) 
Bye, bye!

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Gratulerer så mye med 20 års dag som da har vært.
JA det er ei flott tid. Du har alt begynt på livet med den du elsker og vil dele resten av livet sammen med. De aller fleste i den alderen driver enda å "leter"
Men jag forstår at det kan virke skremmende og ikke minst spennende. Hva vil resten av livet bringe? Men vet du? Det spørsmålet dukker stadig opp, selv om en blir førti og enda mer. Ikke så mange år til jeg blir femti. Og noen ganger føler en seg likevel som en fnistet eller uisikker tenåring.
Og andre ganger føler en seg veldig gammel. Slik kommer det nok til å fortsette resten av livet, tror jeg.
Lykke til videre i livet! Husk at du og din kjære tar dere tid til hverandre og pleier forholdet. Da tror jeg dere kommer til å få et godt liv sammen uavhengig av ting som skjer rundt en. Som mange sier: Det kommer ikke ann på hvordan en har det, men hvordan en tar det!
Ønsker deg og dine ei riktig flott uke :)

Fjordheim sa...

Glemte forresten å si at du hadde pyntet fint til selskapet.
Høres ut som en flott fest. Alltid koselig å samle venner til slike merkedager.

Alex sa...

gratulere.
Skulle gtt mye for å vætre 20 år. Herlig alder. Du må kose deg masse med mannen og venner og det å være barneløs.
Jeg føler meg gammel. Men de som er 50 syns jeg er ung. ja alle aldrer har en sjarm ;)

Klem

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.