fredag 10. oktober 2008

konserten vel overstått:)

ja, vi hadde det kjempegøy!! jeg var fryktelig nervøs i begynnelsen, men etter den ene låta jeg hadde gruet meg mest til var over hadde jeg det bare gøy! men her er noen bilder fra kvelden... ikke så bra siden mine venner satt litt langt uti salen og da ble det vanskelig og fokusere og sånn..


til høyre ser dere venninnen min og ved siden av er meg:)




i pausen.. da klarte jeg endelig å slappe av:)


her sitter vi i garderoben i pausen og slapper av:) "backstage" hehe...

vi hadde det hvertfall veldig gøy!:) og jeg og venninnen min kommer nok sikkert til å forsette med musikk... så kanskje det blir flere slike innlegg etterhvert;)

2 kommentarer:

Alex sa...

Du så kjempenydelig !!Og så var sikkert veldig flink til å synge.

Gjør det du liker så for du energi !!

Ha en flott uke :)

Anemone sa...

Takk for trivelig hilsen i bloggen min da :-) alltid spennende med noen nyebesøkende. Nå skal jeg snoke litt bakover i arkivet dittherja, se hva du driver med :-)

Fin kveld til deg.

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.