fredag 3. oktober 2008

kordama;)


I dag skal jeg kore på en konsert der min venninne skal opptre sine egne låter!:) det er også to andre som skal opptre, der jeg også skal kore:) + noen dyktige musikere.. dette blir som et band som spiller sine låter men det er ikke et fast band, det er noe som heter hearts crossing.. der forskjellige lokale talenter og artister fremfører sin musikk:) de er kjempeflinke alle sammen så dette blir spennende!:) det hele foregår på city scene i fredrikstad kl 21.00 i kveld!:) så hvis du er i nærheten, så ta deg en tur da vel!;)

Jeg grugleder meg! men jeg tror dette blir kjempegøy!:)

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Så spennende. Lykke til både til deg og resten av de som skal opptre.
Ha en flott kveld og ei strålende helg :)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.