mandag 1. desember 2008

1. desember:)

Hei, folkens:)
Nå har jeg har fått meg en ny pc så nå går bloggingen som en drøm i forhold til før;) det har vært lenge mellom hvert innlegg nå altså.. jeg har hatt en slags bloggtørke seh;) men her kommer et pittelite innlegg:)
Ååå så deilig at det endelig er desember:) nå kan jeg spise marsipan!!!:D hehe.. neida!;) tidlig på morgen i dag vekket LM meg med å rope til meg å si: Victoria, du må komme! se ut vinduet da!! det er snøø!!! :) ahhh.. det var nesten magisk å våkne 1. desember og se all den deilige snøen på bakken!:) deilig stemning:)
nå har jeg nettopp sett på the julekalender og jul i blåfjell:) og jeg har hengt opp stjerna i vinduet, så nå er jeg i julestemning;) har fått pyntet litt her også:)
og jeg har trukket opp julas første julebrus;)


min fine engel har fått en ny plass for jula:) med noen julekuler med seg:)

Ha en kjempefin uke jenter!;)

4 kommentarer:

Alex sa...

Heisann ja :)

Der har du fått det koslig ja. Det var som å lese ett eventyr det der ;)

Snø og julebrus !!!

Da er det jul.
personlig har jeg drukket julebrus siden oktober nå....litt glad i det vet du .

ha en fin førjulstid. Og gratulere med pcen ;)

klem

Guttemamma sa...

Ja, dette er en god tid!!

Drømmen om en eplehage sa...

Grattis med ny pc!

Så koselig du har pyntet da :o) Min favoritt tid i løpet av året dette.

Kos deg masse, masse!
Klem

Kardemomme sa...

Hei Victoria :)
Takk for koselig kommentar inne hos meg :)Ser at du har en liten livsnyter i sofakroken du også..Katter er herlige dyr!
Så koselig du har pyntet opp hjemme og så må jeg fortelle at jeg elsker rødbrus!!!!
Det er noe av det beste jeg vet rett og slett :)Ha en fin kveld :)
Hilsen kardemomme :)

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.