fredag 26. desember 2008

God jul!:)

Håper alle har hatt en fin jul og har en fin romjul:) Jeg har hatt så mye å gjøre i det siste at jeg ikke har hatt tid til blogging.. men jeg har kost meg masse i julen hittil:) vi har vært på stemningsfull julekonsert på oslo kristne senter..
vi har vært på julebord.. og jeg har laget karameller, lys og pepperkakehus..
karamellene fikk bo i kremmerhus av gråpapir:)
mitt første pepperkakehus noensinne:) melisglasur er visst ikke så lett å jobbe med det... hmmm... men jeg er så fornøyd som jeg kan få blitt til første gang å være;)
Jeg har pyntet juletre og handlet og pakket inn gaver i gråpapir.. så tiden har gått fort;) på lille julaften kom svigers og LM sin søster og mannen hennes på sukker-saltet skinke:) det var ordentlig kos!:) på julaften dro vi til mamma og pappa å spiste grøt på dagen, også dro vi til svigers på kvelden:) vi spiste ribbe, medisterkaker og medisterpølser:) namnam!! gavene hadde ikke plass under treet så de lå utover hele gulvet rundt;) de fleste var jo selvfølgelig til barna da:) jeg og LM kjøpte morgenkåper til hverandre i år også fikk jeg pysjamas... så vi  har subbet rundt i pysjer og morgenkåper i tre dager nå;) da er det jul!;)
God romjul alle sammen!!:)

2 kommentarer:

irina /Alex sa...

Jøss så flink du har vært.
Håper formen din er på topp og at du koser deg i jula :)

klem

irina /Alex sa...

Ville bare innom å ønska deg ett godt nytt år !!

Klem og lykke til deg far meg !!

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.