fredag 5. desember 2008

pepperkakemannen:)

Nå er lille pepperkakemannen min fremme i sofaen!;) jeg syns det er så fryktelig kos å ha han sittende der i sofakroken og gi litt god stemning;)
her ligger mari å koser seg med pepperkakemannen hun også;)
Jeg har ikke begynt å bake peppekaker enda, men jeg har lyst en dag snart;) ingen jul uten pepperkaker!;) og en ting jeg hvertfall har lyst til å prøve meg på er å lage et ordentlig pepperkakehus! det høres litt skummelt ut da;) for jeg har pleid å bare kjøpe et ferdig laget hus jeg.. også pynte selv;) veldig enkelt liksom.. men det hadde jo vært gøy å se om jeg får til å lage et selv;) vi får se om jeg tør og gi meg inn på det;)

5 kommentarer:

-Mitt lille rede- sa...

Heisann, lenge siden sist nå, jeg har vært litt ute av blogglandia ei stund. Så søt pepperkakemannen din er, og ikke minst lille pus :-) Vi bakte kakemenner, pepperkaker og 2 pepperkakehus her en dag. Jeg liker egentlig ikke å bake noe særlig til jul, men må jo litt for ungenes skyld :-) Hvis ikke hadde jeg nok bare kjøpt, er litt lat på det området jeg... Husene var litt trøblete, men det gikk når vi støttet opp med diverste kopper osv til melisen hadde "størknet" :-) Faktisk så var det litt kjekt med hele bakingen, så kanskje det blir mere framover :-)
Ha ei god helg!! :-)

Fjordheim sa...

Koselig pepperkakemann du har.
Pepperkakehus klarer du nok å lage. Ha ei flott helg :)

irina /Alex sa...

Så en slik pepperkake på kid i går ogda tenkte jeg på deg !!

HA en fin helg !!

klem

-Mitt lille rede- sa...

Heia
Hvordan går det med deg?

Klem fra meg! :-)

prizma sa...

Selv om du ikke har laget pepperkaker enda, så har du jaggu laget verdens beste karameller!
De sitter enda i gommen! hehe.

De smakte virkelig herlig, kos for alle dem som får "julegave" fra deg i år.

Men nå skulle jeg jo teoretisk sett ha lagt meg.. men.. måtte jo finne bloggen din ;)

Vemund

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.