tirsdag 6. januar 2009

Godt nytt år!!!:)



Nå er jula endelig over og jeg er lettet over å ha ryddet vekk alle nisser og rødt pynt... så fort romjula kommer er jeg så lei av all pynten.. men i år hadde jeg tenkt å la den være frem til 1.nyttårsdag.. men jeg ble selvfølgelig dårlig med halsbetennele og feber med hele pakka på nyttårsaften, og ble ikke frisk før i går... så leiligheten har sett ut som et bomba horehus i lang tid nå.. så i dag har jeg orket å rydde, og da ser det endelig noenlunde ryddig og julefritt her!:) deilig!!:)
dette fikk jeg av min kjære venninne på søndag som en sen julegave... tre rosa duftlyshjerter, en rosa såpe og en fin ramme med bilde av oss i:) kjempekos!:)
 
 Og et nytt år er her!:) Godt nytt år, folkens!!:) dette nye året gleder jeg meg veldig til!!:) jeg tror det kommer til å skje masse ting som ikke har skjedd oss før! og mange nye erfaringer og opplevelser, jeg tror og håper på at dette året skal kunne forandre vår fremtid positivt og gi masse glede til alle!

6 kommentarer:

prizma sa...

Dette er nok den treigeste blogposten jeg har sett hittil, noe sted! =) Du tar pokalen i det i år :P
Ønsker selvfølgelig deg og L-M alt godt, kommer nok snart innom igjen! Savner dere litt vettu..
Man skal jo ikke rydde bort jula før 13. dag jul - og det var jo i går.. Så du er faktisk i rute =)
HIlse!

Hespe sa...

Hei Victoria!
Godt nyttår til deg!!!

Nå er det blitt lenge siden jeg har vært innom deg, så nå har jeg "bladd" meg gjennom innleggene dine :o)

Håper alt står bra til med deg - og at det nye året blir inholdsrikt og godt for oss alle!

Ønsker deg en flott uke videre!

Klem fra Hildegunn

irina /Alex sa...

Heisann !! Godt nytt år til deg å :)

Har savna deg vet du....

klem

Hilde Heimdal sa...

Så koslig blogg du har:)

Fine bilder:) Godt nyttår til deg å litt på etterskudd ;)))

irina /Alex sa...

Koss går det med deg kjære venn.
Har du det ikke bra ?

Tenker på deg vet du :)
Klem

irina /Alex sa...

Koss går det ???

Klem

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.