mandag 23. mars 2009

Nå kommer våren! :)



Åhhh! Så deilig å våkne til at solen skinner inn gjennom soveromsvinduet på morgenen! :) jeg føler meg mer opplagt og får mer lyst til å stå opp å virkelig bruke dagen til noe :) helt utrolig at solen kan varme så mye.. ikke bare temperaturen, men også i sjelen:)
Nå begynner jeg å få igjen litt energi.. og bortsett fra magen som popper litt ut, så føler jeg meg ikke så veldig gravid lenger heller! Deilig og kunne nyte litt av dette svangerskapet også:) om to uker skal vi på ultralyd, og det gleder vi oss kjempemasse til! :) og jeg troooor jeg har kjent den lille sparke et par ganger nå.. men jeg kan jo liksom ikke være helt sikker da, siden jeg ikke vet hvordan det føles;) 
Det har syntes på leiligheten at jeg ikke har vært helt i slaget de siste mnd kan man si.. hehe.. masse rot, hele tiden! Og jeg har vært en elendig husmor! men nå begynner det å snu, og jeg har gitt leiligheten litt vår også! Så nå er vi glade, de som kommer på besøk er glade og leiligheten er glad! ;) 
Vi har fått ny sofa! :) jippiiii!!!
Nå er årets første utetørk igang! ;)
Og tuuusen takk for søte gratulasjoner! :) 
Ha en flott uke alle sammen! :)
Klem Victoria:)

4 kommentarer:

prizma sa...

Av en eller annen grunn ble jeg veldig våken og blid nå!
Kanskje det er fordi vi ikke har åpne vinduer her - som gjør at solen slipper inn.. Jeg har nemlig frosta dem... Var så lei av nabon som kikka inn HELE tiden!!
Men nå er våren kommet, og leiliheten ble jo knallfin! Cheers..

Fjordheim sa...

Så godt å høre at formen er bra. Kan være litt stritt til å begynne med ja.
Så koselig det er i leiligheten deres. Ja du har jammen fått ordnet og pyntet til våren.
Ønsker deg fortsatt lykke til og riktig god dag :)

irina /Alex sa...

God påske !!
Håper formen er bedre lille venn.
Påskeklem

-Mitt lille rede- sa...

Så godt å høre at formen er bedre! Og det blir spennende på ultralyd :-)

Jeg håper formen holder seg bra hele svangerskapet, ønsker deg ei riktig god påske

Klem fra Lene

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.