lørdag 11. april 2009

Jeg har vært på ultralyd...

..og det var kjempegøy! jeg var veldig nervøs før vi kom oss inn, men alt gikk jo helt fint!:) vi så en liten en som sprellet med bena og suttet på tommelen:) vi valgte å ikke få vite kjønnet, siden det gjør det jo bare enda mer spennende.. :) men alle tror jeg får en gutt, så vi får se hva det blir ;) vi fikk tre kjempefine bilder med oss, som jeg har lyst til å vise dere :) så her er de første bildene av vår lille baby, som ligger inni magen min :)...
Et lite innlegg fra meg denne gangen ;)
Ha en god påske videre, alle sammen!

4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja dette er ei spennende tid.
Syns nesten alle velger å vite kjønnet for tiden. Syns det må være spennende å vente til den lille er der og så se om det er en liten gutt eller ei lita jente.
Er jo også greit å ha litt kjønnsnøytralt utstyr slik at det kan brukes til flere unger visst en skal være så heldig å få det etterhvert.
Ønsker deg en flott påskedag :)

Line sa...

Å så spennende!

Kjenner det kribler i magen på vegne av dere :)

Kos deg framover!

-Mitt lille rede- sa...

Hei
Så spennende med ultralyd! Det blir litt mer "virkelig" da :-)

Jeg er alt for nyskjerrig av meg, så jeg fikk vite kjønnet begge gangene. Så størstejenta fikk navnet allerede når hun var 4 mnd inni magen :-)

Gled deg til du begynner å kjenne liv, sikkert ikke så lenge til det?!

Klem

Susanne sa...

Nææææ, så vakker! Tror den lille ligner mamma`n sin jeg ;O) Selv fikk jeg verdens største sjokk da vi ventet vår første, og var til ultralyd første gang. Her var det nemlig ikke bare 1, men 2. De trodde et øyeblikk at det var trillinger!!! Jentene er nå 15 år og alt har gått SÅ BRA! Verdens snilleste, roligste jenter:O) Lykke til!

Klem Susanne

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.