torsdag 15. oktober 2009

En liten minnestund for Mari-pus... <3

I går fikk jeg en trist telefon fra min svigerinne om at ho hadde funnet Mari-pus liggende død i grøftekanten :(  jeg slapp henne ut midt på natten, da jeg var oppe å skiftet bleie på Sofie.. og lite visste jeg om at det var siste gang jeg så henne i live.. 

Jeg ble veldig trist og ho ble bare litt over 1 år gammel :( 

Ho var en så fin og spesiell katt, med mye personlighet som jeg hadde blitt så glad i.

noen bilder fra det ene året ho var hos oss...


 

nå er jeg trist... :(

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Huff da, Så rist det var.
En blir jo glad i disse dyrene.
Vi bor heldigvis et stykke fra offentlig vei.
Ønsker deg ei god helg :)

prizma sa...

Det var iallefall en meget oppdragen katt. Ikke noe tull der i gården! Fine bilder du har tatt også, der ser du at det lønner seg å ta bilder - og filme!..

God helg =) (snart grattis med dagen også)

små og store drømmer sa...

Uff. Stakkars Mari-pusen :(

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds.